וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-400 חללי צה"ל מתחילת המלחמה: שלושה לוחמים נפלו אתמול בקרבות בעזה

רס"ם נריה שאער מיבנה, רס"ל בן זוסמן מירושלים וסמל בנימין יהושע נידהם מזכרון יעקב נפלו בקרבות בצפון ובמרכז הרצועה. בנוסף נפצע קשה לוחם מחיל ההנדסה הקרבית

בווידאו: פעילות כוחות צה"ל בשטח הרצועה/דובר צה"ל

צה"ל התיר לפרסום הבוקר (שני) את שמותיהם של שלושה לוחמים שנפלו בקרבות ברצועת עזה. בכך, עלה מספר חללי צה"ל מתחילת המלחמה ל-401. עוד נמסר כי לוחם מגדוד 601 בחטיבה 401, חיל ההנדסה הקרבית, נפצע קשה בקרב בצפון הרצועה. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, ומשפחתו עודכנה.

לכל העדכונים מהיום ה-59 למלחמה

הנופלים אתמול הם: רס"ם (מיל') נריה שאער, בן 36 מיבנה, לוחם בגדוד 6655 בחטיבה 55; רס"ל (מיל') בן זוסמן, בן 22 מירושלים, לוחם במחלקת הסיור של גדוד 601 בחטיבה 401; וסמל בנימין יהושע נידהם, בן 19 מזכרון יעקב, לוחם בגדוד 601 בחטיבה 401. שאעד נפל בקרב במרכז הרצועה, זוסמן ונידהם נהרגו בקרבות בצפון הרצועה.


בן זוסמן הוא הנופל החמישי מתחילת המלחמה שלמד בבית הספר הימלפרב בירושלים. עוד למדו בבית הספר: ענר שפירא, שחר פרידמן, אריאל רייך ודביר ברזני.

רס"ם נריה שאער שנפל בקרב בצפון רצועת עזה. באדיבות המשפחה
רס"ם נריה שאער שנפל בקרב בצפון רצועת עזה/באדיבות המשפחה

נריה שאער ז"ל, הותיר אחריו את ההורים ראובן וענת ואח ואחות אוהד והדר. אחותו הדר כתבה עליו בפייסבוק: "אחי נריה היקר והאהוב, הצנוע באדם, בעל לב הזהב, עם נתינה גדולה ואהבת הארץ. נלחם בגבורה ואומץ רב, נפל בקרב בעזה. לא ניתן להבין ולהכיל את גודל האבידה".

לבקשת המשפחה, הציבור מוזמן להגיע היום בשעה 13:00 לבית המשפחה ללוות בשרשרת אנושית את שאער בדרכו האחרונה מבית המשפחה עד בית העלמין. הלוויתו תתקיים היום בשעה 14:00 בבית העלמין ביבנה (בן זכאי).

ראש העיר יבנה, רועי גבאי, ספד לנריה שאער: "בשם תושבי יבנה אנו משתתפים בצערה של משפחת שאער והחברים, נמשיך ללוות את בני המשפחה ולתמוך בהם. לבקשת המשפחה הציבור מוזמן להגיע היום עם דגלים בשעה 13:00 ולחלוק כבוד אחרון לבן עירנו. נלווה את משפחתו בשרשרת אנושית מבית המשפחה עד בית העלמין".

שאער היה ידוע באהבתו הרבה לטיולים ובהיותו מוקף תמיד בחברים רבים מסביבו. שרה, גיסתו סיפרה עליו: "נריה היה בן אדם מאוד צנוע, מאוד עניו. הוא היה בן אדם שמח מאוד ואופטימי, שדאג כל הזמן לכולם. מאוד אהב לטייל. היה לו תחביב של סקי שהוא פיתח אותו רק לאחרונה.

עכשיו אנחנו במשפחה בשוק גדול מאוד. זה מרגיש מאוד מנותק מאיתנו שדבר כזה קרה לנו. אנחנו משפחה מאוד מלוכדת, מאוד חמה, מאוד מחוברים ונריה היה כל עולם של ארבעת האחייניות הקטנות שלו והם היו כל עולמו."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רס"ל (מיל') בן זוסמן שנפל בקרב בצפון רצועת עזה. באדיבות המשפחה
רס"ל (מיל') בן זוסמן שנפל בקרב בצפון רצועת עזה/באדיבות המשפחה

סמל בנימין יהושע נידהם מזכרון יעקב שאך לפני כשבועיים חגג 19, לוחם הנדסה קרבית בגדוד 601, חטיבה 401 ('עוצבת עקבות הברזל'), נפל אתמול בקרב בצפון רצועת עזה. הוא רק סיים טירונות והכשרה מקצועית. נידהם שהותיר הורים, פיי ואמנון ושלושה אחים ושתי אחיות, הוא החלל הרביעי של המושבה זכרון יעקב במלחמה הזו. בסוף השבוע עוד בילה עם משפחה וחברים. אתמול נפל בקרב.

"הוא מת על קידוש השם עם נפש טהורה. אנחנו נתגעגע אליו בטירוף והוא תמיד יישאר בלבנו. נעשה הכל לעילוי נשמתו", אמרה אחותו, אורלי פריס. "אנחנו אוהבים אותו כל כך. הוא היה כזה יפה, כזה חם, כזה כייפי, הוא היה החיים והנשמה של המשפחה שלנו, שום דבר לא יהיה יותר אותו הדבר, לעולם. המשפחה שלנו ציונים ועלינו לכאן בגלל זה. הוא עלה בגיל שמונה והתאים לכאן כמו כפפה ליד. זו הארץ שלנו וזה הבית שלנו והוא ידע שהולכים לצבא, הוא ממש רצה לשרת והתגייס לצבא בשמחה. הוא רק סיים טירונות והיה כל כך גאה לשרת בצה"ל ולהגן על עם ישראל והמולדת שלנו. הוא כל הזמן הרגיע אותנו, גם בערב שבת האחרונה כשדיברנו הוא אמר שהוא בסדר ושיהיה בסדר ושאנחנו לא צריכים לדאוג לו. הספקתי לומר לו שאנחנו כל כך גאים בו, ושהוא הוא עושה דברים מדהימים עבור כולם ושישמור על עצמו".

"הוא כל-כך אהב את החיים", אמרה האחות אורלי, "הוא אהב להיות עם חברים. לצאת עם חברים. להיות בטבע, לעשות כושר, להתאמן. הוא תמיד היה שמח, תמיד מחוייך. הוא עוד לא ידע מה יעשה כשיהיה גדול אבל כל מה שהיה עושה הוא היה מצליח בו והיה עושה אותו בכל לבו כמו כל דבר שעשה ונתן לו תשומת לב, כמו אמנויות הלחימה MMA".

סמל בנימין יהושע נידהם שנפל בקרב בצפון רצועת עזה. באדיבות המשפחה
סמל בנימין יהושע נידהם שנפל בקרב בצפון רצועת עזה/באדיבות המשפחה

לחצר בית המשפחה החלו להגיע הבוקר קרובים, שכנים ומכרים עם היוודע הבשורה המרה. המשפחה במקור מפרבר לונדון אדג'וור, עלתה ארצה לפני כעשור. בתחילה היתה מגיעה לחופשות במושבה, אחר כך התאהבה בישוב, עשתה עליה וקבעה את ביתה במרכז המושבה זכרון יעקב. בנג'י היה אז כבן 8. הוא השתלב בבית הספר יעבץ ואח"כ בתיכון "המושבה". תחביבו הגדול היה אמנויות הלחימה MMA והוא הקדיש שעות ארוכות לאימונים, בעיקר בחצר עם אחיו וזכה לדירוג כמספר 2 בארץ לקבוצת הגיל שלו.

"מילדותו אנחנו זוכרים אותו כילד טוב כזה, תמיד מדבר בנימוס, מהילדים שכשמבוגר אומר להם משהו הם מכבדים את הבקשה", זוכרת עידית רוזן, השכנה לבית המשפחה. "המושבה זכרון יעקב אבלה ודואבת על נפילתו בקרב של בנג'י נידהם לוחם בגדוד הנדסה 601", מסר ראש המועצה זיו דשא, "בנג'י בוגר תיכון המושבה היה חלק מרכזי מחברת בני הנוער במושבה אהוב על חבריו והצוות החינוכי. בנג'י התאמן באיגרוף וזכה להישגים רבים בתחום זה. ליבנו עם המשפחה, משפחה ציונית אוהבת ישראל, שהשתקעה בזכרון יעקב. יהי זכרו ברוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully