וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש השב"כ: נחסל את ראשי חמאס בקטאר ובטורקיה - זה "המינכן" שלנו

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 20:38

רונן בר אמר בהקלטות כי הקבינט "הציב לנו מטרה - ואנחנו נחושים לבצע אותה". לדבריו, המשימה תיקח כמה שנים, אך לבסוף ישראל תגיע לראשי ארגון הטרור. בנוסף, לקח אחריות על המחדל שהוביל ל-7 באוקוטבר: "החובה שלנו היא לספק ביטחון, לצערי לא הצלחנו לעשות את זה"

בווידאו: "תגבירו את הקצב אנחנו מאחוריכם" - הרמטכ"ל וראש השב"כ בהערכת מצב בעומק רצועת עזה/צילום: דו"צ

ראש השב"כ רונן בר נשמע לראשונה מתייחס למלחמה בעזה, ולוקח אחריות על אירועי שבעה באוקטובר בהקלטות שפרסמה הערב (ראשון) העיתונאית כרמל דנגור בכאן 11. "הקבינט הציב לנו מטרה. במילים של הרחוב זה לחסל את חמאס, ואנחנו נחושים לעשות את זה. זה ה'מינכן' שלנו". בכך, בר התייחס למבצע חיסול המחבלים שרצחו את 11 הספורטאים הישראלים באולימפיאדת מינכן ב-1972, שנמשך כמעט 20 שנה.

כמו כן, בר לקח אחריות על המחדל הביטחוני שהוביל למתקפת חמאס על יישובי הדרום: "את הלקחים שלנו מהאירועים כבר מפיקים. כבר מעבירים אותם לגזרות אחרות. לא רק לרצועת עזה, כמובן. היקף האיומים שיש על מדינת ישראל הוא חסר תקדים בשנה האחרונה, עוד לפני האירועים האלה. ש הרבה מאוד דברים שבוחשים מתחת לפני הקרקע".

"בכל מקום: בעזה, באיו"ש, בלבנון, בטורקיה, בקטאר, בכל מקום. ייקח כמה שנים אבל אנחנו נהיה שם כדי לעשות את זה", מבטיח ראש השב"כ. "האחריות הביטחונית היא שלנו. החובה שלנו היא לספק גם ביטחון וגם תחושת ביטחון. לצערי ב-7 באוקטובר לא הצלחנו לעשות את זה. אני חושב שאנחנו במגמת עלייה ואנחנו לא מחכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully