וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר אמסלם על חידוש משפט נתניהו מחר: "מעסיקים את רה"מ בזוטות הזויות, חרפה"

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 12:43

בציוץ שפרסם בחשבון ה-X שלו, ביקר השר במשרד המשפטים את המשך ההליך המשפטי נגד ראש הממשלה. "מלחמה? חטופים? לא ולא - מה שחשוב עכשיו זה לחדש את משפט נתניהו" כתב, "עדויות מופרכות, חרפה שאין כדוגמתה"

בווידאו: השר אמסלם נגד היועמ”שית גלי בהרב-מיארה: “הבן אדם הכי מסוכן למדינה”/ערוץ הכנסת

השר במשרד המשפטים דודי אמסלם התייחס היום (ראשון) לחידוש משפט נתניהו. "מלחמה? חטופים? מפונים? כלכלה? לא ולא", כתב אמסלם בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר) לקראת חידוש המשפט מחר. "מה שהכי חשוב עכשיו זה לחדש את משפט נתניהו, ולהעסיק את ראש ממשלת ישראל בעדויות המופרכות ובזוטות ההזויות. כן כן, קראתם נכון - זה ממש לא סובל דיחוי. חרפה שאין כדוגמתה".

דודי אמסלם, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
"זוטות הזויות". אמסלם/ראובן קסטרו

חידוש המשפט האחרון התרחש בחודש ספטמבר, זאת לאחר פגרה של כחודשיים. זאת, בעדות שמסר איש התקשורת ינון מגל, לשעבר העורך הראשי של אתר וואלה!, בנוגע לתיק 4000 המכונה פרשת וואלה-בזק.

עם פתיחת החקירה הנגדית ניסה עורך הדין בעז בן צור, שמייצג את נתניהו, להראות שההתערבות באתר לטובת ראש הממשלה לא שונה מפוליטקאים אחרים. על כך השיב מגל: "זה אני לא יודע". העורך לשעבר הבהיר כי הוא סבל מההתערבויות בתכני האתר. "סבלתי מכל ההתערבויות האלו, גם אצל נתניהו וגם אצל אחרים, זה נראה לי יותר מידי", אמר. "אנשים לא מודעים כמה יד רוחצת יד בתקשורת - פוליטיקאים, עיתונאים - במובן של בקשות, 'תוריד, תעלה'. כולם משחקים הצגה של תקשורת נקייה והגונה, לא מגלים את האמת", הוסיף מגל. "לא מגלים איך עושים את הנקניקיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully