וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של גיא אילוז, שנחטף מהמסיבה ברעים, התבשרה כי הוא נרצח בשבי

עודכן לאחרונה: 1.12.2023 / 19:32

אילוז, בן 26 נחטף לעזה מהמסיבה ברעים ב-7 באוקטובר. בשיחה האחרונה הוא הספיק להגיד לאימו שהוא נפצע בידו והוא מדמם, ולא מצליח לעשות לעצמו חוסם עורקים. מאז החטיפה פעלה אימו רבות בארץ ובחו"ל לשחרורו. אילוז היה איש הסאונד של "היהודים", שלום חנוך ואמנים נוספים

היהודים מספרים על גיא אילוז, טכנאי הסאונד של ההרכב שנחטף לרצועת עזה בידי חמאס, 4 בנובמבר 2023/מטה משפחות החטופים

משפחתו של גיא אילוז, שנחטף לעזה ב-7 באוקטובר, קיבלה היום (שישי) הודעה על כך שנרצח בשבי. לאחר חטיפתו נודע שאילוז, שהיה בן 26 והתגורר בתל אביב, נסע עם חבורת חברים גדולה ליהנות במסיבת הטבע ברעים. כשהתחילו האזעקות, הם עלו לרכבים והתחילו לנסוע משם עד שנורה צרור יריות לכיוון הרכב שבו היה.

"הייתה שיחה אחרונה אחרי שהוא התקשר למוקד 101 והעלו את אבא שלו ואותי על הקו", סיפרה לפני כשבוע אימו דוריס, "הוא סיפר לנו שהוא נפצע ביד והוא מדמם. הוא לא הצליח לעשות לעצמו חוסם עורקים. כשהעלו אותי לקו לא יכולתי כבר לדבר עם גיא כי שמענו יריות מאוד קרובות אז אבא שלו אמר 'אל תדברי שהוא לא יענה לך כי אמרנו לו להיות בשקט'. אמרתי לו 'גיא אני אוהבת אותך, תהיה חזק. אני אתקשר שמישהו יעבור ויאסוף אותך משם, אל תזוז'".

גיא אילוז. באדיבות המשפחה
גיא אילוז/באדיבות המשפחה

אילוז התחיל לנגן בגיטרה כבר בגיל 7, ומאז הוא לא יכול לעזוב את הגיטרה. הוא עבד כסאונדמן של להקת היהודים, מתי כספי ועוד אומנים רבים. "גיא הוא ילד שקט, מאוד חברותי", שתפה אימו בראיון, "בן הזוג שלי הוא תאורן של להקת היהודים וחבר טוב של חברי הלהקה. אז כבר מגיל קטן גיא היה מטייל איתם ומצטרף להופעות - אז באופן טבעי הוא נכנס למשפחה והתחיל לעבוד איתם יחד.

עוד בוואלה!

אימו של גיא אילוז שחטוף בעזה חסרת אמונה: "לא מאמינה לסינוואר"

לכתבה המלאה
דוריס ליבר, אימו של גיא אילוז, במשלחת של נציגי משפחות החטופים. מטה משפחות החטופים, באדיבות המצולמים
דוריס ליבר, אמו של גיא אילוז, במשלחת של משפחות החטופים/באדיבות המצולמים, מטה משפחות החטופים

בשבועות שמאז החטיפה טסה אמו לשתי משלחות בחו"ל במטרה להגביר את המודעות העולמית לשחרור החטופים. במסגרת המשלחות שיצאו לז'נבה ולארצות הברית, היא נפגשה עם פוליטיקאים ודיפלומטים רבים, השתתפה בהפגנות ומסיבות עיתונאים והתראיינה בכל הזדמנות פנויה לכלי תקשורת זרים ללא הפסקה. חברתו בר בלוסטוצקי פרסמה פוסט בפייסבוק שבו נאמר: "בכאב גדול נפרדים מגיאצ'ק שלנו. לעד תמשיך לנגן לנו ולפזר מהקסם שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully