וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את מעבר לגדר אך כבר לא בינינו, והלב הפסיק לפעום": בנה של מיה גורן שנרצחה בשבי סופד לה

עודכן לאחרונה: 1.12.2023 / 17:32

גל גורן, בנה של מיה גורן בת ה-56 מקיבוץ ניר עוז, ספד בפוסט נרגש באינסטגרם לאמו, שהיום נודע שנרצחה בשבי חמאס. הוא מספר על שיחת הטלפון האחרונה איתה, על התקווה שתשוב למרות שנפצעה, ועל הקשר האמיץ שהיה לו עם אמו, מטפלת מיתולוגית שנלקחה מבית התינוקות

בנה של מיה גורן בת ה-56, המטפלת המיתולוגית של קיבוץ ניר עוז, פרסם היום (שישי) פוסט באינסטגרם שבו ספד לאימו. היום עודכנה המשפחה שגורן, שקודם לכן הוגדרה כחטופה, נרצחה. בעלה, אבנר, גם הוא בן 56, נרצח בשבת השחורה ב-7 באוקטובר. היא הותירה אחריה ארבעה ילדים - דקל, בר, אסיף וגל.

"זאת לא תהיה מלחמה אזורית, מאמין שייגמר עוד כמה ימים" - כך מספר גל שאמר לאימו שבוע לפני שבת השחורה. :ניסיתי להרגיע אותה אחרי ששבוע לפני סיפרתי לה שזאת אופציה קיימת, והרגשתי קצת אשם, אבל האמת שבאותו רגע ב-7:00 בבוקר, היא כבר ידעה שמדובר במשהו אחר", הוא כותב. "שמעתי יריות, מקווה שזה הצבא שחיסל אותם" - היא אמרה לו בשיחת הטלפון השנייה אחרי החדירה. "זאת הייתה שיחת הטלפון האחרונה", כותב גל.

"מאותו הזמן דיברתי רק עם אבא", הוא ממשיך, "באותו הזמן עוד חשבתי שהם ביחד בממ"ד יחד עם סקאר. שעות אחר כך גיליתי שהיא הייתה בבית תינוקות, לא הייתי מופתע, בכל זאת המטפלת המסורה נמצאת שם כמעט כל שבת, כבר עשרים ושש שנה".

מיה גורן נחטפה לעזה, בעלה אבנר נרצח. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מיה גורן נחטפה לעזה, בעלה אבנר נרצח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"אמא, יותר מ-56 ימים שאת שם מעבר לגדר, והלב לא מפסיק לדאוג ולהתגעגע" - כותב גל, "ואז קיבלנו את ההודעה - את אכן מעבר לגדר אך כבר לא בינינו, והלב הפסיק לפעום. גם עכשיו איני יכול להפסיק לחשוב עלייך. אני לא יודע מתי כבר לא היית איתנו יותר. אני יודע שכבר באותו יום נפצעת קשה מירי אבל תמיד ניסינו להיאחז בתקווה הכי קטנה שאולי אולי אולי מישהו בכל זאת טיפל בך והציל את חייך".

הוא ממשיך: "אני יודע שאם היית עוד בין החיים כנראה היית משתגעת מדאגה אלינו. היית נטרפת מדאגה לבעלך האהוב, אבא זכרונו לברכה, שנרצח בביתכם החם והאוהב ואפילו לא ידעת. היית חושבת על סקארי המתוק שלנו שגם הוא נרצח. ג'ורג'י, החתול האהוב שלנו, היה רץ לך במחשבות ולא היית מגלה שהוא נעלם והפך לחתול רחוב. היו מתנגנים גם בראשך האוהב והדואג סרטים על בר ודקל, כי לא היית יודעת שהם חיים ונמצאים איתנו. בטח היית תוהה לעצמך איך אנחנו כמשפחה כרגע".

גל מספר על הקשר האמיץ שלו עם אמו: "אמוש שלי, ממך למדתי לאהוב, להאמין, לדאוג ולתת ללא תנאי. ממך למדתי איך להדריך ולחנך ומה ראוי ולא ראוי מול ילדים, נוער ובני אדם. היית גאה לראות אותי ממשיך לחנך גם בימים אלו, אבל שתדעי שאת ואבא לימדתם אותי לעשות זאת. קיווינו מכל הלב שתחזרי כבר, בריאה ושלמה כמה שאפשר והיינו כבר מוכנים ודרוכים לרגע שבו תשובי - מוכנים להעניק לך את כל הדאגה והאהבה בעולם".

ומסיים: "נוחי על משכבך בשלום אמא, ממך ירשתי כל כך הרבה דברים, את המשיכה לחינוך, את האמונה באדם, את הרצון הבלתי מתפשר לתת ולהעניק והיו בך כל כך הרבה דברים שקצרה היריעה מלפרט. תודה על 21 שנה של הורות מדהימה, נוחי עכשיו עם אבא, תיתנו לעצמכם לנוח ותסמכו עלינו שאנחנו אהובים ועטופים. אני אוהב אותך כל כך ומתגעגע ברמות שאי אפשר לתאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully