וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה הצבאית תחקור את החיילים שירו למוות ביובל דורון קסטלמן שחיסל את המחבלים

עודכן לאחרונה: 1.12.2023 / 15:37

משטרת ישראל ושב"כ ממשיכים בחקירת הפיגוע בירושלים בו נרצחו 3 ישראלים. חוקרי המשטרה הצבאית יחקרו את מותו של יובל דורון קסטלמן שנורה על ידי החיילים

ממצאי החקירה עד כה מצביעים על כך שבמהלך הפיגוע, אחד מחיילי צה"ל זיהה והחשיד בשוגג את יובל ז"ל שפעל בגבורה ובאומץ לב לנטרול המחבלים - כמחבל שלישי. אותו חייל ביצע גם לעברו ירי שהוביל לפציעתו הקשה ולמותו הטראגי הלילה. לחקירה צורפו חוקרי משטרה צבאית.

חקירת הפיגוע נמשכת, במהלך היממה בוצעו מעצרים לצד המשך קידום הפעולות הנדרשות בהקשר של בתי המחבלים וחקירת קרוביהם לשלילת מעורבות כלשהי וסיוע למחבלים.

זירת פיגוע ירי, ירושלים, 30 בנובמבר 2023. חיים גולדברג, פלאש 90
זירת פיגוע ירי, ירושלים, 30 בנובמבר 2023/פלאש 90, חיים גולדברג
יובל דורון קסטלמן, נורה למוות על ידי אביעד פריג'ה בסמוך לפיגוע בירושלים. באדיבות המשפחה
יובל דורון קסטלמן, נורה למוות על ידי אביעד פריג'ה בסמוך לפיגוע בירושלים/באדיבות המשפחה

אילן רם, מנהלו של יובל ז"ל, ספד לו: "זכינו לקבל אותך לאגף שלנו, מנהל הסגל הבכיר, לפני יותר משנה. מאתמול בערב מהשיחה עם אחיך שקד ומהתפילות של כולנו במאבקך על החיים, אני לא מצליח להבין, להכיל. הדמעות חונקות והלב נשבר.

מאז השבת השחורה הייתה הרבה במילואים. היינו מתכתבים בווצאפ, באחת ההתכתבויות שהתעניינתי בשלומך ענית לי: "אני בסדר, קצת אינטנסיבי ורצף הימים אבל כמו שאומרים 'אין לנו זכות בכלל להתלונן'.

הרצון הזה לעזור עם הביטחון ביכולותיך עם הערכים והאומץ שלך הביאו אותך כאזרח להסתער על המחבלים - כל כך אמיץ היית! כל כך גיבור! אנחנו נזכור אותך עם החיוך, עם חוכמת הדרך ועם הערכים, עם הזקיפות והאומץ והגבורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully