וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתמול אמה של עמית סוסנה נישקה את תמונת בתה והבטיחה: "נתראה מחר" - היום הן יתאחדו

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 17:41

אמה של עמית, מירה, חכתה מדי יום לחזרה של בתה מהשבי. אתמול היא הדליקה נר מתחת לתמונה והביעה שמחה בשביל המשפחות שיקיריהן שוחררו, אבל גם תסכול על כך שהיא לא יודעת למה היא לא שבה עדיין. היום היא מקבלת מענה לתפילותיה

2 החטופות הישראליות עמית סוסנה ומיה שם הועברו לצלב האדום/מערכת וואלה!

מירה, אמה של עמית סוסנה שנחטפה מכפר עזה ב-7 באוקטובר, המתינה לשובה בכיכר החטופים. היא הגיעה לכל הפגנה, בכל פגישה עם גורם רשמי ניסתה להביא גם אותה בחזרה. אתמול היא הדליקה נר מתחת לשלט עם תמונתה. "ביי אהובתי, נתראה מחר", אמרה ונישקה את פניה המודפסות, לפני שידעה שתהיה חלק מהפעימה הבאה.

סוסנה, עורכת דין בת 40, עברה לכפר עזה בשנה האחרונה בחיפוש אחר מקום רגוע לגור עם החתול שלה. "היא אוהבת שקט ובעלי חיים. היא רצתה לגדל אותם במקום שקט. וזה מקום מדהים, גן עדן. היא חשבה שזה המקום הכי בטוח עלי אדמות. פצמ"רים לא הפחידו אותה", סיפרה אמה.

שחרור החטופה עמית סוסנה מידי חמאס 30 בנובמבר 2023. ללא, אתר רשמי
שחרור החטופה עמית סוסנה/אתר רשמי, ללא

ב-7 באוקטובר עמית כתבה לה כי היא שומעת יריות ודפיקות על הדלת. "ב-10:07 נגמרה לה הסוללה. בשעה הזאת בערך נותק הקשר עם כולם", שחזרה. "במשך שלושה שבועות אמרו לי שהיא נעדרת והטריפו לנו את הנשמה. לא אכלנו ולא חיינו. אבל כל הזמן הרגשתי אותה, הרגשתי שהיא חיה. עד שאחרי שלושה שבועות באו להגיד לנו שלפי מודיעין בדוק היא חטופה בעזה".

היום שוחררה סוסנה מהשבי. לפני שידעה אימה על השחרור היא אמרה "אני שמחה בשביל המשפחות, אבל רוצה לשמוע יותר פרטים מהאנשים שישתחררו. איפה היא, מישהו ראה אותה? מה מצבה?", אמרה. "אני מקווה שנוכל לקבל מהם עוד מידע לגביה ושתצא מחר. אמרו כל הנשים והילדים. היא בקטגוריה הזאת. אז למה היא לא יוצאת?". כעת, כמובן, היא קיבלה מענה לתפילתה.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
מירה אמא של החטופה עמית סוסנה ששוחררה הערב 30 בנובמבר 2023. מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, אתר רשמי
אמה של עמית סוסנה בכיכר החטופים/אתר רשמי, מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים

מיכל כהן, קרובת משפחה של עמית סוסנה, אמרה לוואלה!: "וואו, אנחנו בטירוף. הייתי אופטימית. הרגשתי שהיא חוזרת; אבל היה מתח נוראי. ניסינו לשמור על ציפיות נמוכות כדי לא להתאכזב כי עברנו תקופה קשה ומטורפת. ועכשיו זהו, צרחנו ובכינו, היא כבר עברה לישראל. אנחנו מחכים שיאספו אותנו לפגוש אותה. זה יהיה חיבוק גדול. אני בחלום. מירה, אימא שלה, חצי מעולפת פה לידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully