וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיכול הברחות נשק זה חלק מהלחימה"; סוכלה ההברחה הגדולה בהיסטוריה מגבול ירדן

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 15:05

יחידת מג"ן של המשטרה, בשיתוף עם כוח צה"ל ומג"ב סיכלו הברחה של 137 כלי נשק ו-250 מחסניות מגבול ירדן בערבה. על פי החשד, כלי הנשק היו אמורים לשמש ארגוני טרור ופשיעה

בווידאו: סיכול הברחת 137 כלי נשק ו250 מחסניות ע״י יחידת מג״ן של מרחב הנגב ויחידות מודיעין של מחוז הדרום/אבי רוקח

"אנחנו פועלים בכל החזיתות והזירות, לא עוצרים לרגע בלחימה, וגם לא מול הברחות האמל"ח. זה חלק בלתי נפרד מהלחימה שלנו", אמר מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב אמיר כהן, בהתייחס לברחת הנשק שסיכלו שוטרי המחוז הדרומי - ההברחה הכי גדולה עד כה מגבול ירדן שכללה 137 כלי נשק ו-250 מחסניות.

ההברחה סוכלה לפני כשבוע בגבול ירדן, בסמוך למושב צופר שבערבה. שוטרי יחידת מג"ן של מרחב הנגב ויחידות מודיעין של מחוז הדרום עקבו אחרי חוליה המוכרת להם כחוליית הברחת נשק, "מדובר בחוליה שזהינו מודעינית לפני כמה חודשים", מספר סגן ניצב רונן כלפון מפקד יחידת מג"ן. "התחלנו לעקוב אחר התנועות שלהם וזיהנו שהם עושים עבודות שטח לקראת הברחה גדולה. ביום חמישי בשבוע שעבר זיהנו אותם יורדים למושב צופר בשעות הלילה ועצרנו בשעת מעשה. לאורך כל הדרך ניהלנו שיתוף פעולה הדוק עם יחידות צה"ל ומג"ב".

סיכול הברחת 137 כלי נשק ו250 מחסניות ע״י יחידת מג״ן של מרחב הנגב ויחידות מודיעין של מחוז הדרום. אבי רוקח
סיכול הברחת 137 כלי נשק ו250 מחסניות ע״י יחידת מג״ן של מרחב הנגב ויחידות מודיעין של מחוז הדרום/אבי רוקח

הכנופיה ניסתה להימלט מידי השוטרים אך נעצרה לאחר מרדף. במסגרת הסיכול, שוטרי יחידת מג"ן של מרחב הנגב ויחידות מודיעין של מחוז הדרום עצרו 4 חשודים מהפזורה הבדואית. במחוז הדרומי גם עצרו את ראש רשת המברחים שניהל את ההברחה. במשטרה חושדים כי הנשקים יועדו לאירגוני טרור ולארגוני פשיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully