וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחכה כבר לחבק אותו": משפחות וקרוביהם של החטופים מגיבים לחזרתם

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 1:57

עם חזרתם מהשבי, משפחות החטופים מברכות, מתגעגעות ומתרגשות. "אני כבר 54 ימים מחכה לרגע הזה", סיפר סבו של אופיר אנגל. "זה הדבר הכי משמח בעולם, לא נפסיק לפעול עד שכולם ישובו הביתה", שיתפה אחותו של עמית שני. "אנחנו בהתרגשות שיא", אמר גילי רומן, אחיה של ירדן

בווידאו: תיעוד שחרור עשרת החטופים הישראלים במסגרת הפעימה השישית 29.11.23/אל קהירה

12 חטופים חזרו היום (רביעי) לישראל משבי החמאס. שתיים מהן, ילנה טרופנוב ואירנה טאטי, העלות אזרחות ישראלית ורוסית, שוחררו מוקדם יותר הערב וכבר הגיעו אל בית החולים שיבא. 10 החטופים הנוספים שוחררו לקראת השעה חצות.

"אני שמח ומחכה לראות את אופיר. אני כבר 54 ימים מחכה לרגע הזה", סיפר יוסף, סבא של אופיר אנגל, "כל היום היינו בלחץ ומתח, אמרנו שקודם כל צריכים לראות אותו. הערב גם היה מתוח מאוד. אני כנראה אחכה לו פה בשניידר שלוש שעות, ואז אחבק אותו".

אופיר אנגל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אחכה לו בשניידר שלוש שעות ואז אחבק אותו". אופיר אנגל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גיל דיקמן, קרוב משפחתן של ירדן רומן גת ששוחררה הלילה וכרמל גת שעדיין שבויה בעזה, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "לילה של שמחה ותקווה - ירדן שלנו כבר בישראל. כרמל עדיין בעזה. חצי לב כאן - חצי לב שם. ‏לא נעצור עד שהלב שלנו יהיה שלם. ‏נמשיך בכל הכוח - עד שכרמל וכל החטופות והחטופים יחזרו הביתה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גיל דיקמן: ״לילה של שמחה ותקווה - ירדן שלנו כבר בישראל. כרמל עדיין בעזה. חצי לב כאן - חצי לב שם". תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גיל דיקמן: ״לילה של שמחה ותקווה - ירדן שלנו כבר בישראל. כרמל עדיין בעזה. חצי לב כאן - חצי לב שם"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מיקה שני, אחותו של עמית שני, סיפרה על תחושותיה עם חזרתו מהשבי. "הבשורה על החזרה של עמית אחי היא הדבר הכי משמח בעולם עבורי, חיכיתי לרגע הזה כמעט חודשיים",סיפרה מיקה, "לפני 54 ימים העולם שלי, של המשפחה שלי ושל משפחות רבות אחרות התהפך לחלוטין. אני חוזרת ממשלחת באוסטרליה מטעם משרד התפוצות, טסתי לקצה השני של העולם לעשות הכל בשביל להחזיר את אחי, את החברים שלי ואת כל שאר החטופים שנמצאים שם. אני והמשפחה עשינו כל מה שאפשר במשך התקופה הזאת. ליבי עם כל משפחות החטופים, לא נפסיק לפעול עד שכולם ישובו הביתה".

"אנחנו פשוט בהתרגשות שיא", אמר גילי רומן, אחיה של ירדן, בדרכו לפגוש אותה. קיבוץ ניר עוז, שממנו נחטפו 76 בני אדם ב-7 באוקטובר, בירך על חזרת שלוש מבנותיו בעסקת החטופים הערב, אירנה טאטי, ילנה טרופנוב וליאת בינין. "ליבנו עם 40 חברי קהילתנו ושאר החטופים שנותרו בשבי בעזה. רבות ממשפחות הקיבוץ נותרו גם היום ללא יקיריהן לצידן, וחוששות לשלומם", נמסר.

שחרור חטופים משבי חמאס, מעבר רפיח, 29 בנובמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עמית שני, חזר משבי חמאס ונמצא במעבר רפיח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עיריית הרצליה מסרה את התרגשותה עם חזרתו של איתי רגב, בן העיר. "העיר הרצליה קיבלה בהתרגשות גדולה את הבשורה על שחרורו של איתי רגב, ששוחרר הלילה, 54 ימים לאחר שנחטף לעזה על ידי החמאס. איתי נחטף במסיבה ברעים יחד עם אחותו, מיה רגב, ששוחררה ביום שבת האחרון".

עוד הוסיף ראש עיריית הרצליה, משה פדלון כי "אנו מברכים ונרגשים על שחרורו של איתי רגב שחזר אל חיק משפחתו, וכעת מששני האחים שבו הביתה, המשפחה סוף סוף התאחדה. אנו מייחלים לשובם של כל החטופים ולא נשקוט עד שיחזרו אלינו במהרה, בריאים ושלמים. זוהי חובתם הערכית והמוסרית של מקבלי ההחלטות במדינה".

ענת רוזן, מנהלת החטיבה העליונה בבית הספר "נופי הבשור" בו מלמדת ליאת אצילי, סיפרה כי "ליאת מורה להיסטוריה ולאזרחות, מתמחה בשואה ומרכזת את המסעות לפולין. אישה מיוחדת במינה, חכמה ושנונה. אהובה ואהודה על ידי כל הסובבים אותה, ועל ידי תלמידיה שציפו וייחלו כל יום לשובה".

ראש מועצת אשכול, גדי ירקוני, בירך על חזרת החטופים: "אשכול מחבקת את 12 הילדים והנשים האהובים שלנו וארבעת האזרחים התאילנדים היקרים ששבו הערב לאדמת ישראל לאחר 54 ימים בשבי חמאס. כולם נמצאים כעת במקום מוגן ובטוח, עטופים על ידי אנשי הבטחון וצוותי רפואה ובקרוב יפגשו עם בני משפחותיהם. חשוב שכולנו נכבד את הזמן והפרטיות של חברינו ברגעים אישיים אלה".

עוד הוסיף ירקוני כי "לצד השמחה וההתרגשות הגדולה עם חזרתם, ליבנו לא שלם עד לחזרת כל אהובינו החטופים והחטופות! אנו קוראים ומייחלים להחזרת כל החטופים הביתה במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully