וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותה של שני, שחטופה בעזה: "איתן יהלומי סיפר שהיא דאגה לו בשבי"

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 16:57

שירה גורן, אחותה של בת ה-29 שעבדה כמדריכת ילדים בניר עוז, סיפרה על שיחה שקיבלה ממשפחתו של הילד שחזר מהשבי בעזה. "הוא זיהה את שני מהרגע הראשון, היא הייתה מדריכה שלו 6 שנים. היא נתנה לו חלק מהאוכל שלה, זה מראה שאין להם מספיק אוכל"

מפגש האיחוד בין איתן יהלומי לאימו בת שבע./דובר צה"ל

שירה גורן, אחותה של שני גורן בת ה-29 שחטופה בעזה, סיפרה לוואלה! על שיחה שקיבלה הבוקר (רביעי) ממשפחתו של איתן יהלומי, ששוחרר מהשבי. "סבתא של איתן סיפרה שאחרי 16 ימים כינסו אותם למקום יחד. הוא זיהה את שני ומהרגע הראשון עד הסוף היא הייתה איתו ודאגה לו. לאימא שלו, בת שבע, היה חשוב להתקשר ולספר שאמר ששני נתנה חלק מהאוכל שלה כדי שיהיה לו גם. אם הייתה צריכה לתת מהאוכל כנראה שאין להם מספיק".

לדברי גורן, אחותה שני הייתה מדריכה בקיבוץ ניר עוז במסגרת הבלתי פורמלית, בבית הילדים, שם הכירה את איתן. "היא הייתה מדריכה שלו הרבה מאוד שנים, כבר יותר משש שנים היא מלווה אותו. לפני שלושה שבועות דיברתי עם הסבתא והיא אמרה שהיא מקווה ששני עם איתן כדי שתשמור עליו ואמרתי לה שאני מקווה גם כדי שהוא ישמור עליה בחזרה. הם אמרו ששני בגדול בסדר, שהיא דואגת ומטפלת בכולם. הם ציטטו מילים שהיא תמיד אומרת ואמרה גם שם וככה הבנתי שהיא בתפקוד. למשל אחד הילדים שהיו איתם קצת איבד את זה אז היא הסתכלה עליו בעיניים ואמרה לו 'בוא נרגיע'. ככה היא מדברת איתם תמיד. במבט היא יכולה להרגיע. זה מאוד הרגיע אותנו לשמוע את זה, שהיא עדיין היא. שאני אקבל אותה כמו שהיא בחזרה, כי הפחד הכי גדול הוא שאנחנו לא יודעים איך היא תחזור אלינו, מבחינה נפשית".

היא הוסיפה כי "יש הרבה ילדים שנשארו כאן ומחכים לה. מי ששרד את האירוע וגם מי שחזר. הצוות החינוכי מחכה לה שתבוא לאפס את כולם"

שירה גורן, אחותה של שני גורן בת ה-29 שנמצאת בשבי חמאס בעזה. אורי סלע
אחותה של שני עם תמונתה בכיכר החטופים/אורי סלע

מירה, אמה של עמית סוסנה שנחטפה מכפר עזה ב-7 באוקטובר, ממתינה לשובה בכיכר החטופים. היא מגיעה לכל הפגנה, ולכל פגישה עם גורם רשמי, מנסה להביא גם אותה בחזרה. היום היא הדליקה נר מתחת לשלט עם תמונתה של בתה. "ביי אהובתי, נתראה מחר", אמרה ונישקה את פניה המודפסות.

סוסנה, עורכת דין בת 40, עברה לכפר עזה בשנה האחרונה בחיפוש אחר מקום רגוע לגור עם החתול שלה. "היא אוהבת שקט ובעלי חיים. היא רצתה לגדל אותם במקום שקט. וזה מקום מדהים, גן עדן. היא חשבה שזה המקום הכי בטוח עלי אדמות. פצמ"רים לא הפחידו אותה", סיפרה אמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איתן יהלומי עם שחקני הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
איתן יהלומי עם שחקני הפועל באר שבע לאחר שחזר מהשבי/אתר רשמי, הפועל באר שבע

אמה של עמית סוסנה מחכה לשמוע פרטים על בתה: "מישהו ראה אותה? מה מצבה?"

ב-7 באוקטובר עמית כתבה לה כי היא שומעת יריות ודפיקות על הדלת. "ב-10:07 נגמרה לה הסוללה. בשעה הזאת בערך נותק הקשר עם כולם", שחזרה. "במשך שלושה שבועות אמרו לי שהיא נעדרת והטריפו לנו את הנשמה. לא אכלנו ולא חיינו. אבל כל הזמן הרגשתי אותה, הרגשתי שהיא חיה. עד שאחרי שלושה שבועות באו להגיד לנו שלפי מודיעין בדוק היא חטופה בעזה".

גם היום, סוסנה לא צפויה להשתחרר מהשבי. "אני שמחה בשביל המשפחות, אבל רוצה לשמוע יותר פרטים מהאנשים שישתחררו. איפה היא, מישהו ראה אותה? מה מצבה?", אמרה. "אני מקווה שנוכל לקבל מהם עוד מידע לגביה ושתצא מחר. אמרו כל הנשים והילדים, היא בקטגוריה הזאת, אז למה היא לא יוצאת?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully