וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחבקת עם המשפחה: תמונות ראשונות של רימון קירשט לאחר חזרתה מהשבי

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 12:06

ניל קירשט-לוי, אחותה של רימון ששוחררה אמש משבי החמאס ברצועת עזה, שיתפה בפוסט בפייסבוק תמונות של אחותה מתאחדת עם משפחתה וכלבה. יגב, בעלה של רימון, נותר בשבי. במשפחת אור פרסמו תמונה של האחים נעם ועלמה, שחזרו מהשבי: "לא נפסיק עד שכולם יחזרו"

בווידאו: תמונות ראשנות של המשוחררות משבי חמאס/אתר רשמי

ניל קירשט-לוי, אחותה של רימון קירשט, בירכה בפייסבוק על שובה של אחותה, ששוחררה אמש משבי החמאס ברצועת עזה. "חלק מהמלחמה נגמר - רימון שבה הביתה! בריאה ושלמה! עכשיו נמשיך להילחם לחזרתו של יגב ושאר החטופים".

מתוך הפוסט של נילי קירשט שאחותה רימון קירשט שוחחה משבי חמאס (הפעימה החמישית). 29 בנובמבר 2023. עמוד הפייסבוק של נילי קירשט לוי, אתר רשמי
מתוך הפוסט של נילי קירשט שאחותה רימון קירשט שוחחה משבי חמאס (הפעימה החמישית). 29 בנובמבר 2023/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של נילי קירשט לוי

רימון קירשט בת ה-36 ובעלה יגב בוכשטב נחטפו מדירתם בקיבוץ נירים בבוקר מתקפת חמאס ב-7 באוקטובר. ב-30 באוקטובר פרסם חמאס סרטון של שלוש חטופות ובו נראתה גם קירשט. בעלה יגב עוד נותר בשבי.

בתמונות שצירפה ניל לפוסט בפייסבוק, נראית רימון מתאחדת עם משפחתה וכלבה. אביטל, אמה של רימון, שיתפה בתחושותיה טרם ידעה על שחרורה. "אני עוד ברת מזל, זכיתי לראות את רימון בחיים בסרטון שחמאס שחרר. אבל חמאס הוא לא תעודת ביטוח לזה שהיא עדיין בחיים", אמרה כשישבה ב"כיכר החטופים" בתל אביב. "כל לילה הכרית שלי רטובה. אני אשמח בשביל כל אחד שיחזור".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עלמה ונעם אור עם אחיהם הגדול, יהל. 28 בנובמבר 2023. עמוד הפייסבוק של נילי קירשט לוי, אתר רשמי
עלמה ונעם אור עם אחיהם הגדול, יהל. 28 בנובמבר 2023/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של נילי קירשט לוי

גם במשפחת אור פרסמו תמונה ראשונה של האחים נעם (17) ועלמה (13), שהתאחדו עם אחיהם הגדול, יהלי. נעם ועלמה נחטפו מביתם בקיבוץ בארי יחד עם אביהם, דרור, ובן דודם, ליאם אור בן ה-18. אמם, יונת, נרצחה. ממשפחת אור נמסר כי "עלמה ונעם בבית. יחד. עטופים, אהובים ולומדים מחדש את החיים. אנחנו מחכים עדיין לליאם ולדרור. לא נפסיק עד שכולם יחזרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully