וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודתם של כפיר ואריאל ביבס: "מי מקלח ומרגיע אותם? חמאס, אלה האויבים שלכם?"

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 17:05

בני משפחתם של התינוק ואחיו בן ה-4, שנחטפו מניר עוז יחד עם הוריהם, ירדן ושירי, קראו בכיכר החטופים לממשלה ולארגון הטרור להחזיר את הילדים באופן מידי. הם הטילו את האחריות על בריאותם על חמאס וזעקו: "חטיפת ילדים תואמת את ערכי האסלאם?"

בווידאו: דודתם של כפיר ואריאל ביבס: "מי מקלח ומרגיע אותם? חמאס, אלה האויבים שלכם?" 28.11.23/מטה החטופים

גם אתמול כפיר ביבס בן ה-10 חודשים, החטוף הצעיר ביותר ברצועת עזה, ואחיו אריאל בן הארבע לא שוחררו משבי חמאס. השניים, תושבי ניר עוז, נחטפו לרצועה יחד עם אמם שירי ואביהם ירדן עם פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר, ותמונתם מחובקים בזרועות אמם לצד המחבלים זעזעה את המדינה. היום (שלישי) מסרו הצהרה בני המשפחה בכיכר החטופים בתל אביב. בסיום ההצהרה הפריחו הנוכחים בלונים כתומים לאוויר.

עופרי ביבס לוי, אחותו של האב ירדן ביבס, שנמצא בשבי חמאס, אמרה כי "אנחנו פה כל המשפחה של שירי וילדיהם, אבל חסרים להם אנשים, ילדים. שירי, אריאל וכפיר שמוחזקים בשבי חמאס בעזה כבר 53 ימים. אנחנו לא יודעים מה מצבם, מה הם אוכלים, מי מקלח ומרגיע אותם כשהם בוכים. האחריות על בריאותם מוטלת על חמאס. חמאס, האם אלה האויבים שלכם? חטיפת ילדים תואמת את ערכי האסלאם? אנו מודים על החיבוק האינסופי שאנחנו מקבלים. הפסקת האש אפשרה את חזרתם של מי שהפכו לחלק ממשפחתנו המורחבת. אנו דורשים מממשלת ישראל להחזיר את ההורים והילדים באופן מידי. הם בסכנת חיים ממשית. כל יום שעובר מסכן אותם. דורשים הכנסה מידית של הצלב האדום".

המשפחה הוסיפה, לפני הפרחת הבלונים: "כולנו, כמו כל עם ישראל, ציפינו שהם כבר יהיו פה. אנחנו רוצים אותם בבית עכשיו. ביקשנו שתביאו בלונים כתומים, נראה לי שברור למה בחרנו בצבע כתום. נפריח אותם לשמיים בתקווה שיגיעו לאן שרק אפשר, שזה יישא תפילות, שיגיע עד לעזה, למי שצריך, בעיקר שיחזרו".

שירי ביבס וילדיה אריאל וכפיר שנחטפו לעזה. הבעל ירדן מוגדר נעדר. ללא, אתר רשמי
משפחת ביבס/אתר רשמי, ללא
הפרחת בלונים כתומים במהלך הצהרת משפחת ביבס, למען שחרורם. מטה החטופים, תל אביב. 28 בנובמבר 2023. מטה החטופים, אתר רשמי
הפרחת בלונים כתומים, היום/אתר רשמי, מטה החטופים

"אנו חווים כרגע רגעי חוסר וודאות גדולים", נמסר ממשפחת ביבס עם הידיעה על אי חזרתם של בני משפחתם אתמול. "ההבנה שאת החיבוק לו ייחלנו לא נקבל כעת, מותירה אותנו ללא מילים". עוד הוסיפו כי למרות צערם, הם "מאושרים עבור כל המשפחות שהתאחדו עם יקיריהם. לא נפסיק את המאבק להחזרתם ארצה של אהובינו".

דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי, צייץ אתמול בחשבון ה-X שלו: "בשבי של חמאס מוחזקים ילדים ותינוקות בני פחות משנה שלא ראו אור כבר יותר מחמישים ימים", אמר. "חמאס נוהגת בחלקם כמו שלל ובחלק מהמקומות העבירה אותם לארגוני טרור אחרים ברצועת עזה".

אדרעי התייחס לאכזריות של ארגון הטרור חמאס ונתן לדוגמה את משפחת ביבס: "התינוקות עם השיער הכתום, 'הג'ינג'ים', נחטפו בניר עוז על ידי אחד הפעילים של חמאס והם מוחזקים באזור חאן יונס על ידי אחד הפלגים הפלסטיניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully