וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ללא מילים": כפיר התינוק ואחיו אריאל לא ישוחררו גם הערב משבי חמאס

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 18:43

לאחר שב-3 הפעימות הקודמות לשחרור חטופים לא נכללו כפיר ואריאל ביבס מניר עוז שנחטפו יחד עם הוריהם שירי וירדן - ציפתה המשפחה לשובם בפעימה הנוכחית. "ייחלנו לחיבוק, אנו חווים רגעי חוסר וודאות גדולים"

ארגון הטרור חמאס הפיץ סרטון נוסף של שחרור חטופים מעזה/מערכת וואלה!

כפיר ביבס בן ה-10 חודשים, החטוף הצעיר ביותר ברצועת עזה, ואחיו אריאל בן הארבע לא ישוחררו גם הערב (שני) משבי חמאס במסגרת הפעימה הרביעית לשחרור חטופים. השניים, תושבי ניר עוז, נחטפו לרצועה יחד עם אמם שירי ואביהם ירדן עם פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר, ותמונתם מחובקים בזרועות אמם לצד המחבלים זעזעה את המדינה.

"אנו חווים כרגע רגעי חוסר וודאות גדולים", נמסר ממשפחת ביבס עם הידיעה על אי חזרתם של בני משפחתם הערב. "ההבנה שאת החיבוק לו ייחלנו לא נקבל כעת, מותירה אותנו ללא מילים". עוד הוסיפו כי אף על פי צערם, אלו "מאושרים עבור כל המשפחות אשר התאחדו עם יקיריהם. לא נפסיק את המאבק להחזרתם ארצה של אהובינו".

שירי ביבס וילדיה אריאל וכפיר שנחטפו לעזה. הבעל ירדן מוגדר נעדר. ללא, אתר רשמי
שירי ביבס וילדיה אריאל וכפיר שנחטפו לעזה. הבעל ירדן מוגדר נעדר/אתר רשמי, ללא

משפחת ביבס סיפרה על כפיר הפעוט כי לאחרונה החל לאכול אוכל מוצק, אך הוא עדיין צריך בקבוק תמ"ל, על כן הם מודאגים ותוהים האם מספקים לו בשבי את מה שהוא צריך. "איך ילדים כל כך קטנים מתמודדים בסביבה כזו", שאלה לפני כשבוע עפרי, אחותו של אב המשפחה ירדן שגם תועד מובל לרצועת עזה בסרטון נפרד ממשפחתו. "כל הזמן המחשבות איתם ועליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully