וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבלי חמאס חשפו בחקירתם: כך חטפנו את האזרחים הזרים

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 15:26

שניים מפעילי ארגון הטרור גוללו כיצד חטפו פועלים מתאילנד ומנפאל ונסעו איתם לרצועת עזה באמבולנס. "אחד החטופים שנפצע אמר לנו רק 'תאילנד, תאילנד', לאחר כיסינו את הפנים שלא יזהו אותו". תיעוד נוסף, ממצלמת אבטחה, מראה כיצד נלקחו הפועלים לבית החולים שיפא

בווידאו: מצלמות האבטחה שמתעדות אותם בעת חטיפת האזרחים הזרים ובעת הכנסתם לבית החולים שיפאא/תקשורת שב״כ

חקירת מחבלי חמאס שחדרו לישראל בשבת ה-7 באוקטובר מתארת כיצד הם חטפו אזרחים תאילנדים ואזרח נפאלי משטחים חקלאיים של קיבוץ עלומים, העלו אותם על אמבולנס בגבול ונסעו אל בית החולים שיפא שברצועת עזה.

"חציתי את הגדר דרך פרצה שאפשרה לעבור ברגל", תיארו אחד המחבלים את החדירה לתוך שטח ישראל. "לאחר מכן עליתי על ג'יפ מגנום לבן ונסענו עד שער היישוב שהיה סגור. עלינו מעל השער ונכנסנו פנימה לאזור עם החדרים של החקלאים".

מצלמות האבטחה שמתעדות אותם בעת חטיפת האזרחים הזרים ובעת הכנסתם לבית החולים שיפא 27.11.23. שב"כ
מצלמות האבטחה שמתעדות אותם בעת חטיפת האזרחים הזרים ובעת הכנסתם לבית החולים שיפא 27.11.23/שב"כ

"שני אנשים שהייתי איתם לקחו מישהו ויצאו איתו. אחר כך אני הבאתי בנוסף לשני החטופים עוד אחד. העלנו את החטופים לאמבולנס, שם אבו חאלד שאל את אחד החטופים: 'מה שמך?' אבל הוא לא הבין מה הוא שאל אותו. החטוף השני רמז לו: 'תאילנד'. ואז הבנו ששניהם עם אותה אזרחות ורוב הסיכויים שהם פועלים. אמרו לנו לנסוע עם האמבולנס לבית החולים שיפא".

לאחר מכן שיתפו המחבלים על מה שאירע בתוך בית החולים בעזה: "בשיפא החטוף הראשון צעד על רגליו והכנסנו אותו בהליכה. החטוף השני הכניסו אותו למעלית ונשאו אותו על אלונקה. את השני הם הכניסו לחדר - שם היה אחד מאלקסאם (חמוש) ומחוץ לחדר היו שניים מאלקסאם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מצלמות האבטחה שמתעדות אותם בעת חטיפת האזרחים הזרים ובעת הכנסתם לבית החולים שיפא 27.11.23. שב"כ
מצלמות האבטחה שמתעדות אותם בעת חטיפת האזרחים הזרים ובעת הכנסתם לבית החולים שיפא 27.11.23/שב"כ

"מהחטוף הפצוע שמעתי רק מילה אחת - 'תאילנד. תאילנד'. והוא שתק. מחוץ לבניין בבית החולים היה ג'יפ. עליתי עליו עם החטוף ובחור נוסף. הם כיסו את הראש שלו והניחו עליו מסיכה כדי שלא יזהו אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully