וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגר ברודץ' וילדיה הוחזקו יותר מ-50 ימים בשבי: "רואים שהם לא אכלו כמו שצריך"

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 16:40

משה לוטם, אביה של הגר וסבם של עפרי, יובל ואוריה, סיפר לוואלה! על התחושות במשפחה: "הדבר הראשון שאמרתי להם כשנפגשנו זה שהתגעגעתי אליהם ושדבר כזה לא יקרה להם יותר בחיים". עוד הוסיף כי כל בני המשפחה הוחזקו ביחד בשבי לצידה של אביגיל עידן שנחטפה איתם

בווידאו: הרופא שטיפל בחטופים: "הם לא קיבלו כמויות מספקות של אוכל ומים"/מערכת וואלה!

אחרי יותר מ-50 ימים בשבי החמאס בעזה, אתמול (ראשון) התאחדו בני משפחת ברודץ' אחרי שהגר וילדיה עפרי, יובל ואוריה שוחחרו מהשבי בעזה וחזרו לישראל ואל האבא אביחי. משה לוטם, אביה של הגר סיפר לוואלה! על התחושות במשפחה.

"הדבר הראשון שאמרתי להם כשנפגשנו זה שהתגעגעתי אליהם ושדבר כזה לא יקרה להם יותר בחיים", אמר משה. "כשהם הגיעו לפה, בבית החולים קיבלו אותם בצורה הכי אנושית שיכולה להיות. עשו להם בינתיים בדיקות כלליות כמו למה מגרד להם פה, האם יש להם כינים בשיער ועניינים כאלו".

משה הוסיף כי הם עוד לא סיפרו לו איפה הם הוחזקו ובאיזה תנאים: "רואים עליהם שהם לא אכלו כמו שצריך. הם הוחזקו ביחד כל בני המשפחה עם אביגיל עידן".

הגר ברודץ' והילדים התאחדו עם האבא אביחי אחרי ששוחררו משבי החמאס בעזה. דוברות מרכז שניידר, אתר רשמי
משפחת ברודץ' שוב מחייכת/אתר רשמי, דוברות מרכז שניידר
הגר ברודץ' והילדים התאחדו עם האבא אביחי אחרי ששוחררו משבי החמאס בעזה. דוברות מרכז שניידר, אתר רשמי
החיבוק עם אבא/אתר רשמי, דוברות מרכז שניידר

שמואל ברודץ', אביו של אביחי שיתף את וואלה! בתחושות: "יש שמחה שמהולה בזעם בגלל שזה לקח כל כך הרבה ימים. אני חושב שזה יכל לקחת כל כך פחות זמן אילו סדר העדיפות של הממשלה לא היה ניצחון מזוייף אלא הביטחון של החטופים שנחטפו באשמתם. במקום להתרכז בניצחון מזוייף, הם היו צריכים להתרכז בשחרור החטופים במיידי, ואז החטופים לא היו צריכים לשהות מעל ל-50 יום בעזה, זה פשוט מאוד.

"אני חושב שאם בן של אחד מהשרים בממשלה היה נחטף, זה היה לוקח משמעותית פחות משבוע. אני לא יכול לשתף באיזה תנאים הם הוחזקו, אבל בוא נגיד שזו ממש לא הייתה קייטנה. להיפגש איתם פעם ראשונה היה מרגש מאוד. חיבקתי אותם, נישקתי אותם, נהניתי מהם ולא הבנתי למה זה לקח כל כך הרבה ימים באמת. אני מחוייב לכל שאר המשפחות להיאבק עד שהחטוף האחרון כולל אחרון החיילים יחזור לארץ. אני מחוייב למשפחות ואעשה את זה".

הגר ברודץ' והילדים התאחדו עם האבא אביחי אחרי ששוחררו משבי החמאס בעזה. דוברות מרכז שניידר, אתר רשמי
אוריה ברודץ' מחבק את אביו אביחי/אתר רשמי, דוברות מרכז שניידר

אביגיל, שציינה את יום הולדתה ה-4 השבוע בשבי, נחטפה מקיבוץ כפר עזה יחד עם משפחת ברודץ' שגרים בשכנות. הוריה נרצחו, שני אחיה הגדולים הסתתרו בארון בממ"ד ובכך ניצלו. אביגיל הספיקה כאמור לרוץ לבית משפחת ברודץ' כדי להסתתר מהמחבלים, אך נחטפה משם יחד איתם.

אביגיל עידן. באדיבות המשפחה
אביגיל עידן/באדיבות המשפחה

כרמל עידן, סבה של אביגיל, אמר אמש אחרי שחצתה לשטח ישראל: "ביקשתי לקבל תמונות ראשונות ברגע שהיא תתאושש. יש תחושה של שמחה מהולה בעצב. השמחה זו אביגיל שחוזרת אלינו, לאחים שלה. אבל בלי אבא ואמא. זה העצב. לא ידענו עם מי היא בעזה. היא צריכה להיות קודם עם המשפחה הקרובה. בלי הרבה אנשים. זה רק יפריע לטיפול בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully