וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שאביהן נרצח, דודן של אלה ודפנה קיבל את פניהן בארץ: "אחי סוף סוף ינוח בשלום"

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 9:39

במשפחת אליקים חגגו אמש עם שחרורן של דפני ואלה הקטנות משבי חמאס. בין השירים והריקודים, דודן אושרי סיפר לוואלה! על השמחה הגדולה, ועל תחושת ההקלה של בני המשפחה: "סבתן מאושרת. היה לנו מר במשך 51 ימים ועכשיו קצת אושר נכנס הביתה"

בווידאו: "משפחת אליקים חוגגת את חזרת הילדות משבי החמאס"/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אושרי אליקים, דודן של האחיות דפנה ואלה אליקים בנות ה-15 ו-8, שחזרו אמש לישראל משבי, קיבל אמש את פניהן בארץ וסיפר לוואלה!: "אנחנו בסערת רגשות- מ-0 למאה תוך שניות. אנחנו נרגשים מחזרת הבנות הביתה, סבתן מאושרת. היה לנו מר במשך 51 ימים ועכשיו קצת אושר נכנס הביתה".

את הדברים אמר בחגיגות שנערכו לעם שובן של הבנות לארץ, בה בני המשפחה רקדו ושרו לכבודן. נועם, ביהן של דפנה ואלה הקטנות, נרצח ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס. כעת, אושרי, אחיו של נועם מספר על תחושת ההקלה הגדולה: "הוא סוף סוף נח בשלום כשהוא יודע שהבנות שלו חזרו".

אלה אליקים לאחר שחרורה משבי החמאס, 27 בנובמבר 2023. באדיבות המשפחה
אלה אליקים לאחר שחרורה משבי החמאס, 27 בנובמבר 2023/באדיבות המשפחה
האיחוד של מעין צין ובנותיה דפנה ואלה אליקים. 26 בנובמבר 2023. ללא, אתר רשמי
האיחוד של מעין צין ובנותיה דפנה ואלה אליקים. 26 בנובמבר 2023/אתר רשמי, ללא

אמש, עם שובן של הבנות, אימן מעיין צין, התאחדה איתן בישראל: "אחרי תקופה ארוכה בה חייתי באי ודאות נוראית, הבנות שלי סוף סוף נמצאות איתי. אלו היו 51 ימים בהם חייתי בין ייאוש לתקווה, בין כאב לאופטימיות ואני שמחה שעכשיו אני נמצאת כאן איתן. הבנות חוזרות לסיטואציה חדשה ומורכבת, וכעת יש לנו תקופת החלמה שתדרש לה זמן.

"יגיע הרגע להודות לכל מי שהיה סביבי ותמך ולכל מי שעזר לצעוק את צעקתי בארץ ובעולם. זו שמחה שמהולה בעצב. שמחה על הבנות שכאן ועצב על מי שעוד לא שב. הלב שלי לא יהיה שלם עד שכולם לא יחזרו לביתם בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully