וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד עורך דין: "נעצר עם קוקאין כשנפגש עם עבריין בכלא"

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 16:07

הוגש כתב אישום נגד רז רוזנברג בן ה-41 בגין החזקת סמים בכמות שלא לצריכה עצמית. האירוע התרחש בחודש יולי 2022, ובכיסו של עורך הדין נמצאו 2.85 גרם קוקאין ובכיס אחר נמצאה מבחנה. פרקליטו: "כל טענותינו יובאו בהרחבה בפני בית המשפט בבוא העת"

בווידאו: המשטרה סיכלה הברחה של עשרות אלפי כדורי סם משטחי יו"ש לרצועת עזה/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד עורך הדין רז רוזנברג, תושב הכרמל בן 41, שנחשד כי ניסה להבריח סמים ללקוחו דאז, העבריין שלומי אסולין, שערך "מסיבת סמים אישית", בחדר המפגש. האירוע התרחש ב-13 ביולי אשתקד, שוטר שנכנס לחדר עצר את רוזנברג, ערך עליו חיפוש, ועל פי כתב האישום, מצא בכיס מכנסיו 2.85 גרם קוקאין, בכיס אחר נמצאה מבחנה. כעת, הוא מואשם בהחזקת סמים בכמות שלא לצריכה עצמית.

המידע על כוונותיו של עורך הדין התקבל במודיעין של שירות בתי הסוהר, והיה צורך להתגבר על סוגיה משפטית של צפייה והאזנה לנעשה בחדר, גם בשל העובדה שמדובר בעורך דין וגם כיוון שמדובר בחדר שאמור לאפשר שיחות פרטיות בין עורך דין ללקוח, עליהן יש חיסיון. אבל בסופו של דבר נתקבל אישורה של פרקליטת מחוז חיפה להצבת ציוד מעקב כשעורך הדין התייצב בבית המעצר כביכול לעוד היוועדות משפטית.

עורך הדין רז רוזנברג. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עורך הדין רז רוזנברג/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

את העיקוב עצמו ביצעו אנשי יחידת "דרור" של שב"ס, יחידת מודיעין שמטרתה לחימה בפשיעה בתוך בתי הסוהר ומניעת הברחות של סמים ואמצעים אסורים אחרים לכלואים. בלשי "דרור" צפו בזמן אמת בעורך הדין כשהוא לכאורה מוציא חפצים מאזור המפשעה ובמהלך אותה "מסיבת סמים אישית" ועל פי תיאורם מוציא מבחנה לעישון, מוציא חומרים אותם עישן האסיר, נותן לו כדורים, ושוהה עמו בעת שהאסיר בולע אותם. הכול, בעת שהאסיר כביכול מתייעץ בעורך הדין שלו.

על פי דיווח הבלשים משם, בסופו של דבר התקבל "אור ירוק" מקצין אגף החקירות והמודיעין של תחנת חיפה, שוטר של היחידה נכנס עם בלשי היחידה לחדר, ביצע חיפוש על עורך הדין ועצר אותו. בחקירתו, הכחיש עורך הדין את המיוחס לו וטען שלא מדובר בסמים מסוכנים.

"טרם קיבלנו את מלוא חומר החקירה בתיק", מסר לוואלה! עו"ד אברהם סופר, המייצג את עו"ד רז רוזנברג מטעם הסנגוריה הציבורית, "יש לנו טענות למכביר נגד התנהלות המשטרה על עצם הגשת כתב האישום. כל טענותינו יובאו בהרחבה ובפירוט בפני בית המשפט, בבוא העת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully