וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהתה גופתה של שני גבאי, שהוגדרה נעדרת מאז הטבח במסיבה ברעים

עודכן לאחרונה: 22.11.2023 / 17:00

גבאי, סטודנטית למשפטים תושבת יוקנעם עלית, עבדה כסלקטורית במסיבת הטבע ברעים. מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים מסר כי "פרטים נוספים בנוגע למועד ההלוויה יימסרו בהמשך"

תיעודים חדשים של מחבלי חמאס באזור המסיבה ברעים/שימוש לפי סעיף 27 א'

זוהתה גופתה של שני גבאי, תושבת יוקנעם עלית שהוגדרה נעדרת מאז הטבח במסיבה ברעים ב-7 באוקטובר. גבאי, סטודנטית למשפטים, עבדה כסלקטורית במסיבת הטבע ברעים, והיא הנרצחת השישית מיקנעם עילית מתחילת המלחמה.

מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים מסר כי "פרטים נוספים בנוגע למועד ההלוויה יימסרו בהמשך".

שני גבאי שהוגדרה נעדרת מאז 7 באוקטובר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שני גבאי שהוגדרה נעדרת מאז 7 באוקטובר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

משפחתה חיפשה אחריה בשבת השחורה כאשר נודע על הטבח המזעזע במסיבה ברעים. אמה ואחותה הגיעו לבית החולים בתקווה לפגוש את הבת. אך ללא הצלחה. "בפעם האחרונה דיברנו ב-09:20", אמרה אז אמא לוואלה!.

"היא הייתה באותם הרגעים במרפאה בישוב רעים, נפצעה מירי מחבלים ברגל, בוצע חוסם עורקים ומאז אבד הקשר. הבחור שעשה לה את החוסם עורקים אמר ששלחו אותה ברחוב ביטחון לסורוקה אבל היא לא נמצאה עדיין".

"שני שלנו איננה. הלב שלנו נשבר לרסיסים", מסר סימון אלפסי, ראש עיריית יקנעם עלית, "כולנו בוכים ומסרבים להאמין, כמה חיכינו לסוף אחר.47 ימים של תקווה הגיעו לסיומן עם קבלת ההודעה המרה הבוקר על הירצחה של שני הי"ד בשבת השחורה. לבי עם ההורים היקרים יעקב ומיכל, האח אביאל והאחות ניצן ששבעה שבועות הפכו כל אבן והגיעו לכל מקום בארץ ובעולם כדי למצוא את שני, נלחמו, וזעקו להחזירה הביתה.שני האהובה, רק בת 26, צעירה, איכותית ומוכשרת, ילדה, אחות וחברה למופת.יקנעם איבדה פרח בשיא פריחתו. כולנו מחבקים את המשפחה ועומדים לצידם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully