וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניצולים ממסיבת הטבע: "נתקלנו במארב של מחבלים - ראינו הרבה גופות"

עודכן לאחרונה: 7.10.2023 / 21:09

מעין יוסי ואלון השתתפו במסיבת הטבע בדרום עת פרצה המלחמה. "התחיל ירי רקטות וחשבנו שהכול בשליטה", סיפרו. "אח"כ זה נהיה מסיבי והתחלנו לברוח. מחבלים היו עם נשקים בצד הכביש וסימנו לנו לעצור - ברחנו משם מהר"

מבלים בורחים ממחבלים שנכנסו מעזה למסיבת טבע 07.10.23/ספק: תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מעין ויוסי שהשתתפו במסיבת הטבע בדרום שחזרו היום (שבת) את רגעי המילוט הדרמטיים מהמקום. "ראינו יירוטים מעלינו והחלטנו להתקפל משם", אמרו. "ברגע שהגענו לצומת אלומים, אחרי כמה דקות של נסיעה, נתקלנו במארב של מחבלים. הם עמדו איזה חמישה על הכביש וסימנו לנו לעצור. הם היו עם נשקים. הבנו שמשהו חשוד, שהם לא חיילים. שמתי רוורס מטורף וברחנו משם".

השניים סיפרו כי במקביל למילוטם מהמקום הם ניסו לסמן לנוספים לא להתקרב למקום. "חטפנו כדורים", סיפרו. "חבר שישב באוטו איבד אצבע. לי יש שפשוף בכתף. אחר כך פינו אותו לבסיס באזור ומשם לבית חולים".

פינוי הצעירים לערים מיישובי המועצה האזורית מרחבים. 7 באוקטובר 2023. יניר יגנה
צעירים מפונים לערים/יניר יגנה

גם אלון שהשתתף במסיבה תיאר כי הכול התחיל מירי של רקטות ויירוטים מעליהם. "בהתחלה חשבנו שזה בשליטה ובשלב הזה המוזיקה המשיכה להתנגן", אמר. "אחר כך זה נהיה יותר מסיבי והתחילה בריחה. אנשים העיפו גדרות ורצו למכוניות. עלינו כל החבר'ה על רכבים אבל היה פקק בכניסה. חתכנו דרך השטח. כמה קילומטרים משם נהיה שוב פקק, כנראה בגלל מחבלים והסתובבנו לכיון השני".

"בהמשך נתקענו שוב בפקק וראינו מחבלים שיורים לכיווננו", המשיך. "פרקנו מהרכב ורצנו לשביל צדדי, המשכנו לרוץ לצד הכביש, פגשנו חבר בתחילת הפקק ועלינו איתו. נסענו עוד כמה דקות ושוב פקק, יצאנו בחזרה לשטח כשכל הזמן יש ירי משני הצדדים של הכביש. פגשנו שתי ניידות משטרה שהכיוונו אותו לכניסה של קיבוץ. ראינו הרבה גופות בדרך".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מסוק לפינוי פצועים. 7 באוקטובר 2023. ללא, אתר רשמי
פצועים מפונים במסוק/אתר רשמי, ללא

במקביל עשרות בני משפחה של משתתפים נעדרים נותרו חסרי אונים. דביר יעקב הגיע יחד עם דודו לסורוקה ומחפש שלושה קרובי משפחה, שנהב יעקב 27, שהם יעקב בת 29 וליאל גרפי בן 19.

ב-8:00 עודכנו כי השלושה נמצאים במיגונית ליד צומת רעים ומאז הקשר נותק, "אמרו לנו שיש פה הרבה פצועים אנונימיים אז הגענו לפה", סיפר. "כל הבוקר עמדנו במחסום ליד צומת הנשיא בתקווה שנתקל בהם. אין שום גורם שמדבר איתנו ומעדכן אותנו".

גם אמה ואחותה של שני גבאי הגיעו לבית החולים בתקווה לפגוש את הבת. אך ללא הצלחה. "בפעם האחרונה דיברנו ב-09:20", אמרה. "היא הייתה באותם הרגעים במרפאה בישוב רעים, נפצעה מירי מחבלים ברגל, בוצע חוסם עורקים ומאז אבד הקשר. הבחור שעשה לה את החוסם עורקים אמר ששלחו אותה ברחוב ביטחון לסורוקה אבל היא לא נמצאה עדיין".

הבוקר, חמאס פתח במתקפת פתע על ישראל שכוללת ירי מתמשך של אלפי רקטות לדרום ולמרכז וכן חדירות של מאות פלסטינים ומחבלים מרצועת עזה ליישובים באזור הדרום. לפחות 100 בני אדם נרצחו, ומשרד הבריאות עדכן כי יותר מ-1,000 פצועים מטופלים בבתי החולים. גורמים בצה"ל אמרו כי חמאס מחזיק בכמה יישובים בעוטף עזה. לפי דיווחים, ישנם חטופים ישראלים שהועברו לשטח עזה. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "אנחנו במלחמה".

לכל העדכונים על המלחמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully