וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלב תל אביב: גבר ששכר דירת Airbnb פרץ לשתי דירות - בלילה אחד

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 14:45

בפוסט שפרסמה האישה היא סיפרה על הרגע בו הגבר מנסה לפרוץ לביתה כשהוא אוחז קרש ורק חלון המרפסת מפריד ביניהם. לאחר שהמשטרה עצרה ושיחררה אותו הוא פרץ לדירה נוספת שמשמשת כגן ילדים. מהמשטרה נמסר כי הוא הובא להארכת מעצר

הכספומט נתלש מהקיר והחטיפים מתפזרים: פריצה לכספומט בתחנת דלק/מצלמות אבטחה
הגבר שלכאורה ניסה לפרוץ לדירה ברחוב בוגרשוב בתל אביב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הגבר שלכאורה ניסה לפרוץ לדירה ברחוב בוגרשוב בתל אביב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גבר בשנות ה-30 לחייו, תושב אילת, נעצר הבוקר (שלישי) בחשד לפריצה לדירה בתל אביב. לפי החשד, הוא שכר באותו לילה דירת Airbnb ברחוב בוגרשוב, דפק על דלת המרפסת של תושבת המתגוררת בבניין וניסה להיכנס לדירה.

בנוסף, לאחר שנתפס ושוחרר הוא חזר לבניין ופרץ לדירה אחרת שמתקיים בה בימים אלה גן ילדים.

מהמשטרה נמסר כי "לחשוד עבר פלילי והוא יובא בשעות הקרובות להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר".

אורן הראל כותבת הפוסט פרסמה בפייסבוק את השתלשלות האירועים כך: "אתמול בערב צפיתי ב"גיבורים" של נסלי ברדה. תוך כדיי סיפורי הזוועות קלטתי מהזווית של העין דמות יורדת מהמרפסת שמעליי למרפסת שלי. מהר קפצתי מהספה לנעול את הויטרינה וקראתי לבן דוד שלי (שבמזל משמיים התארח אצלי) שיבוא מהחדר השני. היינו בטוחים שמדובר במחבל.

שמענו "בום" במרפסת והבנו שהבחור קפץ ונמצא מטר מאיתנו מחוץ לויטרינה. הסתתרנו מאחורי הקיר וכל אחד תפס צד של חלון (לא הצלחנו לנעול אז החזקנו חזק)ובו זמנית חייגתי למשטרה ובינתיים החשוד ניסה לפתוח את הויטרינה ולהיכנס אליי לדירה. מדובר באיש זר, לא מכר ולא שכן, הפנטהאוז מעליי ריק מדיירים והוא לא שייך אליו בשום צורה. הוא תפס קרש גדול שהיה לי במרפסת והתחיל לצעוד מימין לשמאל כשמידי פעם מנסה לפתוח את החלון ולהיכנס.
חשבתי שהמחבלים הגיעו לפה ללב תל אביב...

התחננתי בדמעות לשוטר בטלפון שיבוא בעצמו להציל אותנו. באיזשהו שלב תוך כדיי שניסה לפתוח את הויטרניה בזמן שהחזקנו אותה - הוא צעק לבן דוד שלי :"תפתח לי אחי אני יהודי! תראה אני עם פאות!!"
לא פתחתנו לו והמשכנו למנוע כניסה שלו.

כשהמשטרה הגיעה הוא קפץ למרפסת של השכן מלמטה , החליף בה בגדים (היה עליו תיק גב) ופרץ לדירה שבה כבר תפסו ועצרו אותו".

ואם כל האירוע הזה לא מבהיל בפני עצמו, אורן כתבה כי הסיפור לא נגמר שם. "ב3 בלילה שחררו אותו והוא שוב פרץ לדירה שמעליי ושהה בה עד הבוקר. הדירה מושכרת לגן ילדים בגלל המצב, הגננת הגיעה ומצאה אותו בפנים. השוטרים (שכבר היו בדרך כי התקשרתי גם בבוקר להבין את פשר החזרה שלו לבניין) מצאו אותו מסתובב בין הקומות ולקחו אותו שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully