וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא לוקחים עלינו אחריות": עשרות רבש"צים מחו מול קריית הממשלה בת"א

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 15:16

המוחים דרשו להקים רשות רבש"צים מאוחדת, במקום פיזור האחריות הנראה כיום. "צריכים להכיר בנו כלוחמים", סיפר נתן, רבש"צ צור יצחק. "אין לנו תנאים וציוד לחימה - התגייסנו ואנחנו עדיין עם נעלי ספורט"

קרבות פנים אל פנים מול מחבלים - כוחות אוגדה 36 בלחימה להכרעת גדוד ׳זייתון׳ של ארגון הטרור חמאס/דובר צה"ל

עשרות רבש"צים וחברי כיתות כוננות הפגינו היום (שלישי) מול קריית הממשלה בתל אביב. המוחים הניפו שלטים שעליהם נכתב "רבש"צ = מגן ישראל" ו"גבורת הרבש"צים - לזכרם של גיבורי ישראל" וקראו "די להפקרות של הרבש"צים וכיתות הכוננות" ו"רבש"צ לא סוג ב'". לדבריהם, הם דורשים להקים רשות רבש"צים מאוחדת, במקום פיזור האחריות הנראה כיום.

המחאה נערכה תחת הכותרת "46 ימים לתוך המלחמה ושום דבר לא השתנה. משרד הביטחון עדיין מפקיר את ביטחונם של מיליוני אזרחי ישראל".

מחאת הרבש"צים בתל אביב. אורי סלע
מחאת הרבש"צים בתל אביב/אורי סלע

נתן מזון, רבש"צ צור יצחק, הגיע למחאה מהמילואים יחד עם חברי כיתת הכוננות של היישוב. "לוחמי כיתת הכוננות", הוא מבקש לתקן. "אין לנו תנאים. ציוד לחימה, וסטים, קסדות, הכשרות לכיתת כוננות. שיכירו ברבש"צים כלוחמים. משחקים בנו כמו בומרנג, צריך גוף שייקח עלינו אחריות. כרגע זה בין המשטרה למוצעה לצבא וכל אחד מנחה אותך איך שבא לו. בסוף כשאתה דורש דברים אין מי שיביא אותם. אם לא יתמכו בנו לא תהיה הגנה מספיקה על היישובים. התגייסנו ואנחנו עדיין עם נעלי ספורט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מחאת הרבש"צים בתל אביב. אורי סלע
מחאת הרבש"צים בתל אביב/אורי סלע

לוטם נגר, רבש"צ חבל שלום, סיפר כי ב-7 באוקטובר נתקל בחוליה של הנוח'בה. "חצי שעה של קרב עם עוד שני שוטרים, שרק אקדחים עליהם", סיפר. "בסופו של דבר הייתי צריך לפנות את אחד השוטרים הפצועים. נענו בין קרב לחיפוש אחר מחבלים בכל היום המטורף הזה והצבא לא נראה באופק. לפני כן היה חסר לי גב, ועכשיו הוא עדיין חסר. מבחינת ציוד, נשקים, אימונים. מתווה שלא מגובש תחת פלורסנטים במשרדים רחוקים על ידי אנשים שאין להם עוז לרדת לשטח. אני רוצה הכרה, עם תנאים, סמכות ושכר. מבחינת אחריות, כרגע אנחנו יתומים. שייתנו לנו להקים רשות משלנו או שנהיה תחת חטיבה של משרד הביטחון. אם המצב הזה יימשך לא יישאר רבש"צ אחד, ובהצלחה להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully