וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום (ללא) זכויות הילד: קמפיין קורא למדינות העולם לסייע לשחרור הילדים החטופים

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 14:57

לרגל יום זכויות הילד הבינלאומי, העמותה למען הילד בגיל הרך יצאה בקמפיין המבקש ממדינות העולם לקרוא לשחרור הילדים השבויים ברצועה. "אירועי ה-7 באוקטובר מהווים הפרה בוטה ובלתי נסבלת של אמנת זכויות הילד. זו קריאה לעולם ולאו"ם, השמיעו קול!"

בווידאו: קמפיין שקורא לכל המדינות להתערב ביוזמת העמותה למען הילד/סטודיו פיקסל

העמותה למען הילד בגיל הרך יצאה היום (שני) בקמפיין לרגל "יום זכויות הילד הבינלאומי", ובו היא מפצירה במדינות העולם לקרוא לשחרורם של הילדים הנמצאים בשבי החמאס.

"ב-20 בנובמבר 1989, 200 מדינות וביניהן ישראל, חתמו על 'אמנת זכויות הילד' והאמנה אף קיבלה מעמד מהאו"ם", מסרה העמותה, "סעיף 19 באמנה מציין כי לילד יש זכות להיות מוגן מפני כל סוג של אלימות גופנית או נפשית, התעללות, הזנחה, ניצול או התנהגות אכזרית כלפיו מצד מבוגרים".

"האירועים הנוראים שהתרחשו ב- 7.10.23, הרצח, השריפה, האונס, ההרג והלקיחה בשבי, במיוחד הפשעים שנעשו כלפי ילדים, תינוקות ופעוטות, מהווים הפרה בוטה ובלתי נסבלת של האמנה".

הפגנת משפחות החטופים בדרישה להחזיר את בניהן משבי חמאס, ירושלים, 18 בנובמבר 2023. אבי רוקח
משפחות החטופים/אבי רוקח

"היום, בזמן שכל אותן מדינות מציינות את היום כחגיגה, כ-40 ילדים ופעוטות נמצאים כבר למעלה מ-40 יום תחת שבי של אירגון הטרור חמאס", מסרה יו"ר העמותה מור דקל, "זוהי קריאה לכל מדינות העולם ולאו"ם- השמיעו קול! השתיקה שלכם וההתעלמות מהפשעים שנעשו לילדי ישראל מהווים אלימות נוספת, כזו המעודדת פגיעה עתידית בילדים בכל העולם- גם בשלכם. אתם מחוייבים לממש את האמנה עליה אתם חתומים. אתם מחוייבים יחד איתנו לדרוש להשיב את כל הילדות והילדים - הביתה מייד!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully