וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי הרשות ניסו להבריח רבבות פאקטים של סיגריות בתוך מכונות כביסה

שני תושבי הרשות, בעלים ומנהל בחברה לייבוא וסחר במוצרי חשמל ביתיים, נעצרו על ידי רשות המסים בחשד לניסיון הברחה של עשרות אלפי פאקטים של סיגריות דרך נמל אשדוד באמצעות מכולה שהוצהר עליה כי היא מכילה מכונות כביסה

יבואנים מהרשות הפלסטינית חשודים בניסיון להבריח עשרות אלפי פאקטים של סיגריות דרך נמל אשדוד, במסווה של מכונות כביסה.

במסגרת חקירה המנוהלת על ידי חקירות מכס ומע"מ תל אביב ברשות המסים והמרכז ויחידת סמים ומכס בנמל אשדוד, נעצרו שני תושבי הרשות, בעלים ומנהל בחברה לייבוא וסחר במוצרי חשמל ביתיים, בחשד לניסיון הברחה של עשרות אלפי פאקטים של סיגריות, באמצעות מכולה שהוצהר עליה כי היא מכילה מכונות כביסה. סכום המס שהיה נגרע מקופת המדינה כתוצאה מהברחה זו מוערך בכ-9 מיליון שקלים.

יבואנים מהרשות הפלסטינית חשודים בניסיון להבריח עשרות אלפי פקטים של סיגריות דרך נמל אשדוד, במסווה של מכונות כביסה. דוברות רשות המיסים, אתר רשמי
הסיגריות שהוברחו/אתר רשמי, דוברות רשות המיסים

השניים הגישו לבית המכס בנמל אשדוד הצהרה על יבוא של 236 מכונות כביסה בשתי מכולות. על אף שהוצהר כי כל מכולה מכילה 118 מכונות כביסה, הבחינו החוקרים כי אחת מהמכולות שוקלת פי שלושה מהשנייה. בעקבות זאת נערכה בדיקה למכולות ונמצא כי באחת מהן נמצאו מספר קרטונים שהכילו מכונות כביסה בשורות הראשונות ומאחוריהן קרטונים רבים באותו גודל שהכילו סיגריות.

מדוברות רשות המסים נמסר כי החשודים נחקרו ולאחר מכן הובאו בפני בית משפט השלום בראשון לציון ושוחררו בתנאים מגבילים, שכללו הפקדת מזומן על סך 100 אלף שקל כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully