וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת מרכז לאלימות נגד נשים בקנדה הכחישה מעשי אונס של חמאס - ופוטרה

סמנת'ה פירסון, שעמדה בראש המרכז באוניברסיטת אלברטה, חתמה על מכתב פתוח המטיל ספק בעדויות על אלימות מינית שביצעו המחבלים ב-7 באוקטובר. בעקבות זאת, הודיע המוסד על פיטוריה המידיים: "דעותיה אינן מייצגות בשום אופן את האוניברסיטה"

בווידאו: נתניהו מבהיר שללא הכנסת הדלק לעזה יהיה קשה להמשיך בלחימה/בווידאו: לע"מ

אוניברסיטת אלברטה בקנדה הדיחה אתמול (שבת) מנהלת מרכז למאבק באלימות מינית, שחתמה על מכתב המכחיש את הטענות למעשי אונס של מחבלי חמאס בנשים ישראליות. האוניברסיטה פרסמה הצהרה שבה היא הודיעה על הדחתה המידית של סמנת'ה פירסון מתפקידה, ועל מינוי מחליפה זמנית. במוסד הדגישו כי עמדותיה של פירסון אינן מייצגות את אלו שלו.

נשיא האוניברסיטה ביל פלנגן הסביר את הדחתה. "השימוש הבלתי הולם והלא מורשה האחרון בשם המרכז לתקיפה מינית באוניברסיטת אלברטה באישור מכתב פתוח העלה חששות מובנים מצד חברי הקהילה שלנו והציבור". לדבריו, "אני רוצה להבהיר שהדעות והעמדות האישיות של העובדת לשעבר אינן מייצגות בשום אופן את אלה של אוניברסיטת אלברטה".

פלנגן הדגיש גם את מחויבותה של האוניברסיטה לכלל הסטודנטים. "השירותים הניתנים על ידי האוניברסיטה, במיוחד אלה התומכים ברווחתם ובבריאותם של חברי הקהילה, חייבים להיות פתוחים ומסבירי פנים לכל האנשים בקהילה המגוונת שלנו". הוא הכיר בהשפעה השלילית הפוטנציאלית של המכתב הזה על אמון הציבור, במיוחד לאור האופי הקריטי של עבודת המרכז.

סמנת'ה פירסון, ראש מרכז למאבק באלימות מינית באוניברסיטת אלברטה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הודחה מידית מתפקידה. סמנת'ה פירסון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

קנדה, כמו מדינות רבות אחרות במערב, חוותה גל של אנטישמיות מאז תחילת המלחמה ב-7 באוקטובר, הכוללת גם הכחשה והמעטה בערך מעשי הזוועות שהתחוללו ביישובי הנגב המערבי. רבות ורבים בישראל הביעו זעם ואכזבה משתיקתם של גופים וארגונים בינלאומיים למאבק באלימות כלפי נשים אל מול העדויות לאונס ולמעשי אלימות מיניים אחרים שבוצעו על ידי חמאס במהלך המתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully