וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש וחצי אחר הטבח בבארי: זוהו שרידי גופתה של ליאל חצרוני בת ה-12

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 12:50

בשבוע שעבר, לאחר שגופתה לא זוהתה זה שבועות, החליטה משפחתה לקיים טקס פרידה אלטרנטיבי בו נקברו חפציה. אלו נקברו לצד דודתה אילה, שלדברי המשפחה "שימשה לליאל כאם". כעת נמסר למשפחתה כי שרידי הגופה זוהו באופן רשמי

בווידאו: טקס פרידה מליאת חצרוני לאחר שלא נמצאה גופתה, יחד עם הלוויתה של דודותה, אילה/אבי רוקח

חודש וחצי לאחר שנרצחה בטבח ה-7 באוקטובר, זוהו באופן רשמי שרידי גופתה של ליאל חצרוני בת ה-12 מקיבוץ בארי, כך נמסר למשפחתה. זאת, בתום שבועות בהם לא זוהתה גופתה, ולאחר שמשפחתה קיימה בשבוע שעבר טקס פרידה אלטרנטיבי ממנה בו נקברו חפציה. בקרוב צפויה להתקיים הלוויה בה תובא ליאל למנוחות.

מאות חברי קיבוץ בארי ליוו את ליאל בטקס הפרידה, אז נקברו חפציה לצד אילה - דודתה של ליאל שלדברי המשפחה שימשה לה כאם. "המשפחה בחרה לקבור את חפציה יחד עם הלוויתה של אילה, שהגנה עליה ברגעיה האחרונים", מסרו קרוביה של בת ה-12.

הטקס התקיים כשלושה שבועות לאחר הלוויתם המשותפת של אחיה התאום של ליאל, ינאי חצרוני, וסבא של ליאל, אביה חצרוני, שנרצחו גם הם בטבח של ה-7 באוקטובר. המשפחה סיפרה כי בגיל צעיר, אימה של ליאל נפגעה ולא יכלה עוד לגדל את שני ילדיה, ודודתם אילה הייתה זו שגידלה את ליאל וינאי. "אמא שלהם הספיקה לטפל בהם כמה שעות, ולאחר מכן, עקב הדרדרות רפואית, כבר לא יכלה. אילה הייתה דודה בתפקיד אימא. אביה היה גם סבא וגם אבא", מסרה המשפחה.

ליאל חצרוני, נרצחה בשבת השחורה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
לאחר חודש וחצי, זיהו שרידי גופתה. ליאל חצרוני בת ה-12/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בני המשפחה קברו את חפציה האישיים של ליאל וספדו לה: "לא נמצא כלום. חלקיק קטן, משהו. אנחנו נאחזים בחיוכים של ליאלי וינאי. יש משהו בדנ"א המשפחתי שלנו שאולי, ובגלל, ולמרות הכל, נמשיך לאהוב חזק ולחבק כל שעתיים. עוד מעט יירד גשם ושום דבר לא יהיה כשהיה. אבל הכלניות תפרחנה עד קו האופק. עד לאן שהשמיים נגמרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully