וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצבא, בית המשפט והתקשורת: יאיר נתניהו שוב משתולל

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 9:03

בשורת פרסומים שהפיץ בעמוד הטלגרם שלו, הדהד בנו של רה"מ כי בג"ץ אשם בהתקרבות המחבלים לגדר הגבול ברצועה, הטיל את האחריות על הכנסת הדלק לעזה על מערכת הביטחון והעלה פרסום שבו תצפיתניות התלוננו שלא הקשיבו להן כשהתריעו מהמצב בדרום

בווידאו: נתניהו מבהיר שללא הכנסת הדלק לעזה יהיה קשה להמשיך בלחימה/בווידאו: לע"מ

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, הפיץ הערב (שבת) פרסומים נגד הצבא, בית המשפט והתקשורת בערוץ הטלגרם שלו, במקביל מסיבת העיתונאים שאביו ערך. תחילה פרסם פוסט שבו נטען כי החלטות בג"ץ הובילו לכך לשינוי הוראות הפתיחה באש בגבול רצועת עזה וסייעו להתקרבות המחבלים לגדר.

לאחר מכן הפיץ פרסומים, לפיהם הצבא אשם במחדל של 7 באוקטובר. באחד הפרסומים נכתב כי התצפיתניות בגבול עזה התריעו על הפרובוקציות של חמאס, אך מפקד בכיר איים שיעמיד אותן למשפט "אם ימשיכו להציק". בהודעה לאחר מכן הדגיש כי זו הייתה מערכת הביטחון שהפצירה בהכנסת הסולר לרצועה.

פרסומים בטלגרם של יאיר נתניהו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הפרסומים בעמוד הטלגרם של יאיר נתניהו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לבסוף התייחס נתניהו הבן גם לשאלות שנשאל אביו במסיבת העיתונאים. "פשוט לא ייאמן במה הכתבים מתעסקים", כתב. "אולי תתעניינו במה שקורה בשטח? אולי תתנו גיבוי לצבא בתקשורת העולמית במקום לנסות לסכסך בכל מקום?"

עוד בוואלה!

אחרי שמנהלי 12 ו-13 עלו לרגל לרה"מ: יאיר נתניהו קורא ממיאמי "לא לצפות בערוצי התרעלה והרשע"

לכתבה המלאה

מאחים לנשק נמסר: "יאיר נתניהו, כדאי שתכיר בעובדות: יהירות זה אתה, אטימות ואשמה זה אבא שלך. תם זמנה של מכונת הרעל שלך. כולנו מאוחדים מאחורי הלוחמים והלוחמות שמסכנים ואף מוסרים את חייהם להגנת המדינה שממנה ברחת. אנחנו מבינים את חוסר שביעות הרצון מאבא שלך, כל העם מבין. בערב בו התבשרנו על מותם של 8 חיילים, מוטב שהיית שותק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully