וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירין ילדה את בנה הבכור - לבן זוגה שנלחם בעזה נודע רק למחרת

עודכן לאחרונה: 18.11.2023 / 22:46

רק בשיחת טלפון מאזור לחימה, התוודע בן זוגה של ירין שני להולדת בנו הבכור. "בשום חלום לא דמיינתי שאלד כשאתה במלחמה, ואפילו לא יודע", שיתפה ירין. "אני שולחת לך תמונה: 'מאמי, בוטן שלנו כאן', ואין תשובה. זה חלום משוגע"

בווידאו: ירין ילדה את בנה הבכור - האבא נלחם בעזה ולא ידע על כך/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ירין שני ילדה את בנה הבכור במרכז הרפואי רמב"ם, זאת בזמן שאבי הפעוט, בן זוגה, נלחם ברצועת עזה ולא ידע על המתרחש. רק למחרת, בשיחת טלפון, התוודע להולדת בנו. "שמעתי בכי של התרגשות לפני שבכלל הצלחת להוציא מילה מהפה", סיפרה ירין על השיחה המרגשת.

"בשום חלום הכי משוגע לא דמיינתי שאת בננו הבכור אלד כשאתה נשלחת למחלמה, ואפילו לא יודע", כתבה ירין בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה. "אני כאן עם האוצר שלנו בידיים, ואתה שם, נלחם למען עתידו, למען העתיד של כולנו, ואני מנסה בכל דרך אפשרית להעביר לך את הבשורה המרגשת בחיינו. שולחת לך תמונה: 'מאמי, בוטן שלנו כאן. אין תשובה'".

"רק בוקר למחרת קיבלתי שיחה לא מזוהה", סיפרה ירין. "הבטחת לי שתנסה לעשות הכול כדי לצאת, וברקע צרורות לא נגמרות של יריות, כמו בסרט, מלוות אותי כל השיחה וכל שניה אחריה. אלוהים אדירים, תשמור לי עליו, תשמור על כולם, זה כל מה שאני מבקשת".

ירין ילדה את בנה הבכור - האבא נלחם בעזה ולא ידע על כך
18.11.23. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"רק בוקר למחרת קיבלתי שיחה לא מזוהה, וברקע צרורות של יריות"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא

"האחיות קראו לי גיבורה", הוסיפה ירין. "אז נכון, בעלי, גיבור ישראל, לא החזיק לי את היד בלידה.
אבל יש אישה אחת שילדה בשבי. לא אני הגיבורה".

עוד פנתה לבנה הפעוט: "ברוך הבא לעולם אוצר שלנו, ילד של מלחמה. הלוואי שיכולתי לאחל לך שכשתגדל לא יהיה יותר צבא. הלוואי שכל החטופים והחיילים שלנו ישובו הביתה לשלום במהרה. הלוואי שנביא ילדים לעולם טוב יותר. הלוואי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully