וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנה של יהודית וייס שגופתה חולצה מעזה: "ייתכן שנרצחה עוד לפני החטיפה"

עודכן לאחרונה: 17.11.2023 / 16:08

עומר וייס שיתף את וואלה! בפרטים חדשים ממבצע החילוץ הדרמטי של גופת אמו מהרצועה. "הכוחות נכנסו לשם וניסו לזהות אותה כמה שיותר מהר", סיפר. "הם מצאו אותה לא בין החיים ולא מהיום יומיים האחרונים - להבנתנו היא לא מתה ממחלת הסרטן אלא על ידי מרצחים"

בווידאו: לוחמי עוצבת הקומנדו במחנה הפליטים שאטי/צילום: דובר צה"ל

עומר וייס, בנה של יהודית שגופתה אותרה סמוך לבית החולים שיפא בעזה, שיתף היום (שישי) את וואלה! בפרטים חדשים ממבצע החילוץ הדרמטי ברצועה. "הכוחות נכנסו לשם וניסו לזהות את הגופה כמה שיותר מהר", סיפר. "הם הגיעו לבית סמוך לבית החולים ומצאו את אימא לא בין החיים, ולא מהיום יומיים האחרונים. להבנתנו היא לא מתה בגלל המצב הרפואי שלה (וייס הייתה חולה בסרטן, א"ס) אלא בידי מרצחים. יכול להיות שאפילו חטפו אותה כגופה".

עומר שיתף כי התבשר על דבר הירצחה של אמו כשהיה בביתם של חברי ילדות שלו. "קברנו את אבא קבורה זמנית והם אירחו אותנו לעשות אצלם את השבעה", שיתף. "בדיוק קמנו מהשלושים של אבא, קיפלנו את הכיסאות, היו פה הקצינות שמלוות אותנו מטעם גל הירש ואמרו לנו חכו רגע לפני שאתם מתפזרים, מגיע קצין משטרה לדבר איתכם. המתח עולה, הלב ברצפה. הקצין והעובדות הסוציאליות בישרו לנו את הבשורה הנוראה. אנחנו לא יודעים כלום. על אבא אין מידע, חילצו גופות תחת אש וכנראה הוא נרצח בבית. על אמא גם לא ידענו כל הדרך, אמרו רק שכנראה חטופה".

יהודית וייס נחטפה על ידי חמאס ב7 באוקטובר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"ייתכן שנרצחה עוד לפני החטיפה". יהודית וייס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"היא הייתה אימא וסבתא חמה ואוהבת", המשיך עומר. "אנחנו חמישה ילדים וחמישה נכדים. תמיד התעסקה בטיפול. היא התחילה כגננת והייתה מנהלת בתחום הסיעוד לגיל השלישי. היא בת 65, פנסיונרית, אבל הלו"ז שלה תמיד היה מלא. יום בשבוע עם כל נכד. תמיד עזרה לנו בכל עניין ושמרה על לכידות המשפחה. אנחנו ארבעה ילדים שגרים בבארי. בסביבות 06:15 התעוררנו לקולות הפיצוצים. נכנסו לממ"ד כרגיל במחשבה שנצא אחרי כמה דקות. אחרי בערך חצי שעה הודיעו לנו על חשש לחדירה. אמרנו אולי זה מפגע בודד או חוליה ואז שמענו רעשי יריות בלתי פוסקים, צרור של קלאץ' בתוך הקיבוץ. ואז הבנו שאנחנו בסרט אחר. כל רבע שעה-חצי שעה אימא שלחה 'אנחנו בסדר בממ"ד, תעדכנו מה קורה איתכם'".

ההודעה האחרונה ששלחה יהודית למשפחתה הייתה ב-9:50. "לנו היא רשמה 'מה קורה איתכם?', לחברים היא רשמה 'אני מפחדת, הם מסתובבים מחוץ לבתים'", המשיך עומר. "לחבר של אבא שהיה בכיתת כוננות כתבה 'הם נכנסו הביתה, תשלחו כוחות'. הוא שאל 'שמוליק עם הנשק?', והיא ענתה 'כן. שמוליק ירה, הם ברחו'. אחרי דקה רשמה את ההודעה האחרונה שלה: 'הם באו שוב, הם יורים עלינו, תציל אותנו'".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
השיחות האחרונות של יהודית וייס מה-7 באוקטובר. באדיבות המשפחה
השיחות האחרונות של יהודית וייס מה-7 באוקטובר/באדיבות המשפחה

"אני רוצה להגיד שאנחנו בקרב האישי שלנו הפסדנו", הוסיף. "אימא ואבא לא יחזרו יותר. אנחנו מחזקים את משפחות החטופים, וברגע שנסיים את האבל האישי שלנו נצטרף חזרה למאבק בכל מה שניתן. לראש הממשלה וקבינט המלחמה - תעשו הכול כדי להחזיר אותם הביתה כמה שיותר מהר. אני בטוח שכוחות הביטחון עושים כל מה שהם יכולים. בדרג המדיני אני לא יודע. הפסקנו לעקוב אחרי התקשורת כי כל ידיעה על עסקה אפשרית או קשיים מפרקת את הלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully