וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש הסאונד מתן ליאור נרצח במסיבה ברעים - 5 נעצרו בחשד שבזזו לו את הציוד

עודכן לאחרונה: 18.11.2023 / 4:44

השוטרים פשטו על ביתם של חמשת החשודים והחרימו את מערכת ההגברה, ששוויה מוערך בכשני מיליון שקלים. "מתן בנה עסק בשתי ידיים, זה היה כל עולמו", סיפר אביו של מתן כשהגיע לתחנת המשטרה לאסוף את חפציו של בנו

בווידאו: תיעוד של החורבן שנותר אחרי הטבח במסיבת הטבע ברעים/צילום: יותם רונן

המשטרה עצרה השבוע חמישה תושבי קלנסווה, דליית אל-כרמל ועוספייה, בחשד שגנבו ציוד הגברה בשווי מיליוני שקלים שהיה שייך למתן ליאור, איש הסאונד שנרצח ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס בזמן שהיה במסיבת הטבע "נובה" ברעים.

בלשי יחידת יואב, עליהם הוטלה חקירת הפרשה, פשטו על ביתם של החשודים, שם מצאו את הרכוש הגנוב, שייוצר בהתאמה אישית ושוויו מוערך בכשני מיליון שקלים, והחרימו אותו. "מתן בנה עסק בשתי ידיים וזה היה כל עולמו, יחידת הבילוש פשוט הצילו את כל מה שניתן" סיפר אביו של מתן, שהגיע לתחנת המשטרה וקיבל מהשוטרים את מערכת ההגברה. "החשודים חסרי כל ערך, שבצורה הכי נבזית ידעו שהוא נעדר ונרצח, וגנבו את הציוד הזה", הוסיף.

עם סיום החקירה, פרקליטות מחוז דרום הגישה אתמול נגד חמשת החשודים הצהרת תובע וביקשה לחלט את רכושם, המוערך בסכום של 185 אלף שקלים.

מתן ליאור. באדיבות המשפחה
מתן ליאור/באדיבות המשפחה

אתמול, קמה בקיסריה יוזמה חדשה שמאחדת את כל הציוד שנותר באזור בו התקיים פסטיבל הנובה. במקום, נראות ערמות של תיקים, חולצות, מכנסיים, משקפים, מפתחות, מחצלות ושלל פרטים אישיים. זאת, בכדי לסייע לשורדי האירוע ומשפחות הנרצחים להחזיר את רכושם.

ראיף ראשד, האחראי על היוזמה, הוא ישראלי דרוזי שהפעיל יחד עם אחיו דוכן אוכל במסיבת ה"נובה" וחווה את זוועות הטבח. ראשד פרסם כי בזכות שיתוף פעולה עם המשטרה, הצליח יחד עם קבוצה של שורדי הטבח לאסוף את כל הציוד שנשאר במקום. בציוד נאסף וסודר במתחם תמיכה לקורבנות הטבח בכוכב הים קיסריה.

"מהיום ועד ליום שישי הקרוב, 17.11, במתחם התמיכה והריפוי שלנו בקיסריה, אזור ההתאוששות לחפצים, פריטי לבוש וציוד אישי שהושארו במתחם האירוע על מנת להחזיר אותם לבעליהם החוקיים", פרסם ראשד בחשבון הפייסבוק שלו.

אל הפוסט צורפו תמונות של ערמות חפצים אישיים, בהם מחצלות, תיקי גב, חולצות, מכנסיים, מפתחות, משקפיים, משקפי שמש, נעליים ועוד. היוזמה אומנם נועדה בכדי להחזיר את הציוד, אך בו זמנית מצליחה להמחיש את גודל הזוועה, שהתרחשה באותה מסיבת טבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully