וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת החטופה יהודית וייס אותרה סמוך לביה"ח שיפא: "התקווה לבשורה טובה נגוזה, קרה לנו אסון"

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 23:21

וייס, בת 64 מקיבוץ בארי, נחטפה לרצועת עזה שלושה חודשים אחרי שאובחנה כחולה בסרטן שד. שמוליק וייס, בעלה של יהודית, נרצח בשבת השחורה בידי מחבלי חמאס. "היתה אדם סקרן שרצה לטרוף את החיים", סיפרה חברתה, "חשבתי שאולי עוד ניפגש, שהיא תחזור מהשבי. איזו טרגדיה"

יהודית וייס נחטפה על ידי חמאס ב7 באוקטובר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יהודית וייס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גופתה של החטופה יהודית וייס, אותרה סמוך לבית החולים שיפא. וייס, תושבת בארי בת 64, נחטפה לרצועת עזה שלושה חודשים אחרי שאובחנה כחולה בסרטן שד. שמוליק וייס, בעלה של יהודית, נרצח בשבת השחורה בידי מחבלי חמאס. בני הזוג הם הורים לחמישה ילדים, ארבעה מהם גרו יחד עם הנכדים בקיבוץ בארי.

גופתה של וייס חולצה על ידי כוח צה"ל מגדוד 603 מצוות קרב חטיבתי 7 ממבנה סמוך לבית החולים שיפאא' ברצועת עזה לשטח מדינת ישראל. במבנה בו נמצאה יהודית ז"ל נמצאו גם ציוד צבאי ואמצעי לחימה מסוג קלאצ'ניקוב וטיל RPG.

לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, יחד עם המכון לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, הודיעו היום (חמישי), נציגי צה"ל ומשטרה למשפחתה של יהודית וייס על קביעת מותה.

יהודית וייס נחטפה על ידי חמאס ב7 באוקטובר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יהודית וייס עם משפחתה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יהודית וייס נחטפה על ידי חמאס ב7 באוקטובר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פוסטר של יהודית וייס שפורסם ברשתות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"כל הזמן היינו יחד. יהודית היתה אישה מלאת חיים שרצתה לטרוף את העולם", אמרה עליזה גד, תושבת בארי וחברתה של וייס. היא סיפרה כי וייס היתה "אשת ספר, היתה קוראת ספר ביומיים. היא היתה אישה סקרנית ואהבה לראות ולפגוש דברים חדשים. כולנו היינו מבלות ביחד במסעדות. רק התחלנו ליהנות מהפנסיה.לפני שהיא הוגדרה כחטופה, לא הייתי אופטימית, חשבתי שהיא נרצחה. כשאמרו שהיא חטופה, נכנסו בי אנרגיות. חשבתי שאולי ניפגש, שהיא חיה. פתאום היום קיבלנו הודעה שזה לא יקרה. זה אסון גדול, טרגדיה".




רק לפני יומיים צה"ל הודיע על מותה של החטופה רב"ט נועה מרציאנו, בת 19 ממודיעין, חיילת צה"ל שחמאס פרסם סרטון שלה מהשבי. מרציאנו נרצחה בעודה בשבי חמאס, והיום צה"ל הודיע רשמית על מותה. רב"ט מרציאנו שירתה כבקרית איסוף יבשתי בגדוד 414 בחיל הגנת הגבולות, והיא מוגדרת כחללת צה"ל חטופה בידי ארגון טרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully