וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של חטוף לנתניהו: "לא נסכים שיישארו חטופים בידי חמאס לאורך זמן, כקלף מיקוח"

אורית מאיר, אמא של אלמוג מאיר ג'אן בן ה-21 שנחטף לעזה מהמסיבה ברעים, שלחה מכתב לראש הממשלה: "תגביר קצב, כל יום שעובר מקטין סיכוי להחזיר את החטופים. ללא חזרת החטופים, לא תהיה תקומה למדינה"

בווידאו: סרטון החטופים בעזה מוקרן על בניין עיתון ה-BILD בגרמניה/צילום: אסף (ספי) איתיאל

אורית מאיר, אמא של אלמוג מאיר ג'אן בן ה-21 שנחטף לעזה מהמסיבה ברעים, שלחה מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ובו קריאה למהר ולהחזיר את החטופים הביתה. "אני קוראת לך ראש ממשלת ישראל להגביר קצב. הזמן קצר וכל יום שעובר מקטין את הסיכוי להביא את החטופים שלנו שלמים הביתה. החטופים נמקים כבר 41 ימים במרתפים חשוכים. אני לא רוצה סימפטיה ולא תירוצים. אני רוצה ודורשת תוצאות ומהר".

"בימים האחרונים יש מתקפת דיווחים בתקשורת על ההסכמים המתגבשים לכאורה בין ישראל לחמאס, שלרובם עד כה אין שחר. אני מבקשת לכתוב לך אישית כדי לדייק מה חשוב לנו כמשפחת החטוף אלמוג מאיר ג'אן. ראשית, על מדינת ישראל להחזיר את כל החטופים כולם ועד האחרון בהם, כולל את הדר גולדין, אורון שאול וכל מי ששבוי בעזה.

"אנו תומכים במאמצים של מדינת ישראל לחתור לעסקה שכוללת את שחרור כל החטופים, כשהקו המנחה חייב להיות ברור - צבא הגנה לישראל לא יוצא מרצועת עזה עד שאחרון החטופים יוצא משם. זוהי חובתכם המוסרית לנו כמשפחה וכאזרחים במדינה".

אורית מאיר, אמא של אלמוג מאיר ג'אן שנחטף לעזה. באדיבות המשפחה
אלמוג ואמו אורית/באדיבות המשפחה

"אנו מצפים שצה"ל יעשה כל שביכולתו לאתר את החטופים ולמצוא אותם, בלי קשר לעסקה זו או אחרת, כי אין ספק שהלחץ הצבאי על החמאס נותן את אותותיו", המשיכה מאיר וכתבה. "כל החטופים חייבים לחזור הביתה על רגליהם, באלונקה או בארון, אבל כולם חייבים לחזור הביתה בהקדם האפשרי.

"אנחנו, כמשפחתו של החטוף אלמוג מאיר ג'אן, לא ניתן את ידינו למצב בו יישארו מספר חטופים בידי החמאס לאורך זמן, כקלף מיקוח, בזמן שהחיים בישראל יחזרו לשגרה. זה לא יקרה. אי החזרת כל החטופים, משמעותה הפסד במלחמת עזה. מצב בו לא יחזירו את כל החטופים יביא להפרת החוזה הבסיסי בין המדינה לאזרחיה. אזרחים רבים יראו את עצמם משוחררים מחובתם למדינה בהיבטים אזרחיים. חזרת החטופים היא תנאי לתחילת השיקום של המדינה לאחר סיום המלחמה. ללא חזרת החטופים, לא תהיה תקומה למדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully