וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסטל אטבריאן זועמת על נתניהו: "הימים של הממשלה הזו ספורים. דקה אחרי שהמלחמה מסתיימת אפתח הכל"

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 7:01

"את מה שיש לי לומר על נתניהו אני אומר, האמיני לי", כתבה שרת ההסברה לשעבר לפעילה החברתית ויוצאת האח הגדול, אור סיונוב. "בשורה התחתונה אנחנו היינו על ההגה והמדינה במצב נורא. הזעם על המפלצות שגדלו תחת הממשלות שלו בצפון ובדרום הוא מה ששבר אותי וגרם לי להתפטר"

גלית דיסטל אטבריאן. קשת 12, צילום מסך
גלית דיסטל אטבריאן/צילום מסך, קשת 12

גלית דיסטל אטבריאן, שרת ההסברה לשעבר, זועמת על נתניהו: "הימים של הממשלה הזו ספורים. דקה אחרי שהמלחמה מסתיימת אפתח הכל". בהתכתבות ווטסאפ שחשפה הפעילה החברתית ויוצאת האח הגדול אור סיונוב, נחשפו כעסים רבים של חברת הכנסת מהליכוד על הממשלה ועל התנהלות נתניהו בפרט.

"את מה שיש לי לומר על נתניהו אני אומר, האמיני לי, אבל לא בזמן מלחמה", כתבה דיסטל אטבריאן לסיונוב. בנוגע להמשך כהונתה של הממשלה, אמרה: "הימים של הממשלה הזאת ספורים, זה ברור לחלוטין". עוד הוסיפה דיסטל אטבריאן כי "בשורה התחתונה אנחנו היינו על ההגה והמדינה במצב נורא".

הח"כית מהליכוד דיברה רבות על תפקודו של נתניהו ותוכניותיה לעתיד. "יש לי כעס עצום כלפיו (כלפי נתניהו, ט.ש), זעם ששורף אותי מבפנים, את לא יודעת כמה הוא שבר אותי ואני סותמת את הפה במאמץ עליון כרגע כי ישראל נמצאת בסכנה קיומית של ממש", כתבה. "דקה אחרי שהמלחמה מסתיימת אני אפתח הכל, אבל עכשיו צריך להתאפק".

כלפי היחסים האישיים שלה עם נתניהו הסבירה דיסטל אטבריאן: "אני כבר לא חברה בממשלה, התפטרתי. את הזעם האישי על נתניהו אני מכילה כבר כמה חודשים. הזעם על המפלצות שגדלו תחת הממשלות שלו בצפון ובדרום הוא מה ששבר אותי וגרם לי להתפטר. נתניהו הוא דמות עגולה ומורכבת, הוא לא השטן שאת מתארת ומסתבר שגם לא המלאך שפעם הערכתי."

התכתבות של גלית דיסטל ואור סיונוב 3, 16 בנובמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"יש לי כעס עצום כלפיו, זעם ששורף אותי מבפנים". דיסטל אטבריאן בהתכתבות עם סיונוב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בפוסט שלה סיונוב לא חסכה מביקורת כלפי דיסטל אטבריאן והממשלה הנוכחית:
"התלבטתי ארוכות אם לפרסם את ההתכתבות הזו. איזו אווירת כנות מתעתעת שהרגישה מבוססת אמון או חברות כמעט עצרה בעדי. אבל אין כאן שום דבר אישי. גלית דיסטאל אטבריאן היא חלק ממכונת הרעל שמשמידה את החברה הישראלית - וזה כל מה שהיא."

בנוסף כתבה סיונוב כי "אני לא יודעת למה היא ענתה לי, אני יכולה רק לקוות שזו דרכה המשונה להכות על חטא. אולי פרסום הדברים יחזק את המאבק להדחת העבריין וסייעניו והקמת ממשלת חירום - עכשיו. החזרת החטופים הביתה - עכשיו."

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
התכתבות של גלית דיסטל ואור סיונוב 2, 16 בנובמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"הימים של הממשלה הזאת ספורים וזה ברור לחלוטין". דיסטל אטבריאן בהתכתבות עם סיונוב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
התכתבות של גלית דיסטל ואור סיונוב 1, 16 בנובמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"צרות בבית עם הבן שלי שקורס לי מול העיניים ולב מדמם על מה שעשו לנו". דיסטל אטבריאן בהתכתבות עם סיונוב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
התכתבות של גלית דיסטל ואור סיונוב 4, 16 בנובמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"את הזעם האישי שלי על נתניהו אני מכילה כבר כמה חודשים". דיסטל אטבריאן בהתכתבות עם סיונוב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
התכתבות של גלית דיסטל ואור סיונוב 5, 16 בנובמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"הוא לא המלאך שפעם הכרתי". דיסטל אטבריאן על נתניהו בהתכתבות עם סיונוב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

דיסטל אטבריאן, נזכיר, התפטרה מתפקידה כשרת ההסברה לפני כחודש, כמה ימים אחרי מתקפת הפתע ב-7 באוקטובר. בהודעתה כתבה דיסטל כי "על משרד ההסברה הוטלה המשימה של חיזוק החוסן הלאומי. אלא שקיים כבר שר מוכשר מאוד לענייני חוסן לאומי, יש את פיקוד העורף, יש ארגונים אזרחיים שעושים עבודת קודש ואם לומר בכנות - אני לא מצליחה למצוא כעת שום הצדקה לכפל הסמכויות הזה. בקונסטלציה הנוכחית המשרד הזה לא יכול לתרום למדינה תרומה משמעותית וטובת המדינה חשובה לי יותר מהכול".

משרד ההסברה הוא משרד ממשלתי שהומצא מחדש אחרי למעלה מעשור שבו לא היה קיים ופעילות ההסברה רוכזה במשרד החוץ ובמטה ההסברה שבמשרד רה"מ. המשרד הוקם כסידור עבודה פוליטי לדיסטל אטבריאן, שלא קיבלה סמכויות ממשיות והתקשתה להתחיל בפעילות במשך חודשים. לפי הסמכויות שכן ניתנו למשרד ואושרו ביולי האחרון, תחומי האחריות הם הסברה בזירה הבינלאומית וגם כלפי פנים, ובמשרד אמור לקום "אגף לקידום החוסן והלכידות של החברה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully