וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו אישרה במכתב לג'יל ביידן: "אחת הנשים שנחטפה לעזה ילדה תינוק בשבי"

רעיית ראש הממשלה שיגרה מכתב לרעייתו של נשיא ארה"ב: " את יכולה רק לדמיין, כמוני, מה עובר על אישה במצב רגיש של לידה כשהיא מוחזקת על ידי הרוצחים האלה. חמאס מחזיק בתינוק בן כמה ימים בלבד". מכתבים נשלחו גם לנשות נשיא צרפת וראש ממשלת בריטניה

בווידאו: שרה נתניהו בפגישה עם משפחות חטופים, 9 בנובמבר 2023/עמוס בן גרשום, רועי אברהם- לשכת העיתונות הממשלתית

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו ביקשה היום (רביעי) מאשת נשיא ארה"ב ג'יל ביידן לפעול לאלתר למען שחרור החטופים הישראליים המוחזקים על ידי חמאס בעזה.

"אני כותבת לך לא רק כאשתו של ביבי אלא בראש ובראשונה כאמא", כתבה נתניהו במכתב ששלחה, "כבר למעלה מחודש ש-32 ילדים מוחזקים כחטופים בעזה, שנקרעו באכזריות מהוריהם ומביתם. הילדים הללו בוודאי סובלים מטראומה קשה לא רק בגלל חטיפתם, אלא לאחר שהם היו עדים לרצח האכזרי של הורים ואחים באותו יום מחריד באוקטובר".

אשת ראש הממשלה אישרה במכתב את הידיעה לפיה אחת החטופות ילדה בשבי: "אחת הנשים נחטפה על ידי חמאס כשהייתה בהריון. היא ילדה את תינוקה בשבי חמאס. את יכולה רק לדמיין, כמוני, מה עובר על אישה במצב רגיש של לידה כשהיא מוחזקת על ידי הרוצחים האלה. חמאס מחזיק בתינוק בן כמה ימים בלבד. אחד החטופים הוא רק בן עשרה חודשים. תינוק. הוא הפך לחטוף עוד לפני שלמד ללכת או לדבר".

רעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו, שיגרה היום מכתב לרעייתו של נשיא ארה״ב, הגברת ג׳יל ביידן. 15 בנובמבר 2023. ללא, צילום מסך
המכתב של שרה נתניהו לג'יל ביידן/צילום מסך, ללא

"אני פונה אליך, כאמא לאמא", כתבה נתניהו, "עלינו לקרוא לשחרורם המיידי וללא תנאי. עלינו לדרוש מהצלב האדום לבקר את החטופים. הם עדיין לא עשו זאת. הסיוט הזה שהתחיל לפני יותר מחודש חייב להסתיים. הילדים והמבוגרים האלה צריכים את עזרתנו".

במקביל, שיגרה אשת ראש הממשלה מכתבים נוספים לרעייתו של נשיא צרפת בריז'יט מקרון, לרעייתו של ראש ממשלת בריטניה אקשטה מורטי ולנשות מנהיגים נוספים. גם במכתבים הללו ביקשה מנשות המנהיגים להתגייס לטובת שחרור החטופים, בין השאר בהפעלת לחץ על הצלב האדום כדי שיבקר כל אחד ואחד מהם ויפעל לשחרורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully