וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בממשלה על הדלק למשאיות אונר"א: "זה לחמאס, סולר = נשק"

עודכן לאחרונה: 15.11.2023 / 17:25

השרים איתמר בן גביר ומירי רגב מתחו ביקורת על הצעד שפורסם לראשונה בוואלה!. בן גביר כתב בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) שלו כי "סולר = נשק", ורגב כתבה: "דלק לאונר"א זה דלק לחמאס"

בווידאו: ההקלטה שחושפת: חמאס מחזיק במצבורי דלק בבית החולים שיפאא׳ לצרכי טרור/קרדיט: דו"צ

ההחלטה על תדלוק של משאיות של אונר"א במעבר רפיח, שפורסמה לראשונה אתמול בוואלה! עוררה ביקורת נרחבת מתוך הממשלה. ההחלטה על תדלוק המשאיות נובעת כדי לאפשר את המשך הפעילות ההומניטארית של הארגון בדרום הרצועה.

שרת התחבורה מירי רגב חברת הקבינט המדיני ביטחוני צייצה נגד ההחלטה: "דלק לאונר"א זה דלק לחמאס". זאת בהמשך לציוץ של יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר שכתב מוקדם יותר היום ב-X - "סולר = נשק".

מירי רגב, איתמר בן גביר. ראובן קסטרו, דוברות המשרד לביטחון לאומי, עיבוד תמונה
ביקורת מתוך הממשלה. רגב ובן גביר/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו, דוברות המשרד לביטחון לאומי
משאיות דלק נכנסות לרצועת עזה. 22 באוקטובר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
משאיות דלק ברצועת עזה (ארכיון)/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גם ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) מתחה ביקורת על ההחלטה בנאום במליאת הכנסת: "מתחת לאף שלנו אתם מעבירים דלק לעזה? אתם השתגעתם? אם נדמה לאיזה מצביע ימין שאני אעמוד מנגד ואשתחווה לראש הממשלה ולממשלה - שיחשוב שנית. עם ישראל לא מסכים שייכנס דלק לרצועה".

טלי גוטליב, 1 במאי 2023. ראובן קסטרו
"אתם השתגעתם?". טלי גוטליב/ראובן קסטרו

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הגיב בחריפות לתדלוק המשאיות: "פעם אחר פעם שמענו משר הביטחון ומדובר צה"ל שטיפת דלק לא תיכנס לרצועה, ומה אנחנו מקבלים? 24 אלף ליטר דלק נכנסים לאונר"א".

לפי הבכיר האמריקני, במהלך השבועיים האחרונים אונר"א סיפקה דלק למטרות הומניטאריות בדרום רצועת עזה בתיאום עם צה"ל אולם בימים האחרונים הדלק החל לאזול ולהעמיד בסכנה את המשך פעילות הארגון. כתוצאה מכך ארה"ב, ישראל ואונר"א החליטו ליישם את תכנית המגירה שגיבשו להכנסת דלק לעזה ושעליה פורסם לראשונה בוואלה!. לפי התכנית לרצועה תוכנס כמות דלק מוגבלת תחת פיקוח עבור פעילות אונר"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully