וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא תזכה לחגוג בת מצווה": קיבוץ בארי נפרד מליאל חצרוני ומדודתה אילה

עודכן לאחרונה: 15.11.2023 / 17:17

שלושה שבועות לאחר שקברו את אחיה התאום ינאי, המשפחה החליטה לקיים טקס פרידה מליאל, בו קברו את חפציה, לאחר שגופתה לא זוהתה. את הטקס קיימו יחד עם הלוויתה של הדודה אילה, ששימשה עבור ליאל וינאי כאם בפועל. "לא נמצא כלום, חלקיק קטן. אנחנו נאחזים בחיוכים שלכם"

בווידאו: טקס פרידה מליאת חצרוני לאחר שלא נמצאה גופתה, יחד עם הלוויתה של דודותה, אילה/אבי רוקח

מאות חברי קיבוץ בארי ליוו היום (רביעי) נפרדו היום מאילה וליאל חצרוני. הלוויתה של אילה התקיימה יחד עם טקס פרידה מליאל, שגופה עדיין לא זוהתה ולכן בחרה המשפחה לקבור את חפציה. "עובדת הירצחה של ליאל ברורה, המשפחה בחרה לקבור את חפציה יחד עם הלוויתה של אילה, שהגנה עליה ברגעיה האחרונים".

ההלוויה וטקס הפרידה התקיימו כשלושה שבועות לאחר הלוויתם המשותפת של אחיה התאום של ליאל, ינאי חצרוני, וסבא של ליאל, אביה חצרוני, שנרצחו גם הם בטבח של ה-7 באוקטובר.

ליאל חצרוני ז"ל בת ה-12 מבארי שנרצחה יחד עם משפחה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"שטותניקית עם לב טהור ותמים", ליאל חצרוני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הלוויתן של  ליאל חצרוני בת ה-12 ודודתה אילה, אחרי 38 ימי היעדרות. בית העלמין רביבים. 15 בנובמבר 2023. אבי רוקח
ההלוויה וטקס הפרידה של ליאל ואילה/אבי רוקח

המשפחה סיפרה כי בגיל צעיר, אימה של ליאל נפגעה ולא יכלה עוד לגדל את שני ילדיה, ועל כן, הדודה אילה הייתה זו שגידלה את ליאל וינאי. "האימא של ליאל וינאי הספיקה לטפל בהם כמה שעות ולאחר מכן, עקב הדרדרות רפואית, היא כבר לא יכולה לטפל בהם. אילה הייתה דודה בתפקיד אימא. אביה היה גם סבא ו וגם אבא", סיפרה המשפחה.

"ליאל גדלה מוקפת אהבה", סיפרו בני המשפחה, "היתה הייתה גם בוגרת וגם ילדותית. היא הייתה חזקה וקשוחה, היו לה פחדים שהיא התמודדה איתם באומץ ובכנות". בני המשפחה הוסיפו ושיתפו על האהבה הגדולה בין ליאל לדודתה. "אילה גוננה על ליאל, וליאל שמרה על אילה", אמרו. הם הוסיפו כי ללאיל היה קשר קרוב ומיוחד גם עם אחיה התאום ינאי, ועם אייל בת דודתה.

אילה חצרוני ז"ל מבארי שנרצחה יחד עם משפחה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אילה הייתה דודה בתפקיד אימא"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"היא הייתה חברותית ורגישה לזולת, למבוגרים וילדים כאחד. ליאל פרחה מחוץ לכיתה. בני הכיתה מתארים ילדה מקסימה שאהבה להשתולל עם חברות", הם שיתפו,"היא הייתה שטותניקית עם לב טהור ותמים. ילדה עם צחוק גדול שיודעת לעודד ברגעים קשים, ושהחברים יהיו שמחים. היו לה חלומות מכל מיני סוגים, היא התלבטה אם להיות קוסמטיקאית או קונדיטורית. השנה היא הייתה אמורה להתחיל שנת בר מצווה. היא כבר לא תחגוג בת מצווה".

בטקס הפרידה, קברו בני המשפחה את חצפיה האישיים של ליאל וספדו לה: "לא נמצא כלום. חלקיק קטן, משהו. אנחנו נאחזים בחיוכים של ליאלי וינאי. יש משהו בדנ"א המשפחתי שלנו שאולי, ובגלל, ולמרות הכל, נמשיך לאהוב חזק ולחבק כל שעתיים. עוד מעט יירד גשם ושום דבר לא יהיה כשהיה. אבל הכלניות תפרחנה עד קו האופק. עד לאן שהשמיים נגמרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully