וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימונים, מטולי RPG ורובים: אמל"ח של חמאס נלקח על ידי אזרחים

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 18:51

שוטרים פעלו בשבוע האחרון להשיב אמצעי לחימה של מחבלי חמאס מיום מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר. במשטרה מעריכים יש ישנם עוד עשרות אמצעי לחימה שנמצאים בידי אזרחים. יש לציין כי החזקת האמל"ח היא עבירה פלילית. המשטרה קוראת לאזרחים להחזיר עד מחר ציוד ללא נקיטת הליכים

בווידאו: אמצעי לחימה של חמאס שהיו בידי אזרחים/ללא

במשטרת ישראל ובכלל ובתחנת אופקים בפרט פועלים בתקופה האחרונה בהשבת אמצעי לחימה שנלקחו על ידי אזרחים לאחר שהושארו על ידי מחבלי חמאס שביצעו את מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר. בין השאר הוחזרו למשטרה רימונים, אופנועים, מטולי RPG ורובי קלצ'ניקוב בפעילות מיוחדת של המשטרה. במשטרה מעריכים כי ישנם עוד עשרות אמצעי לחימה בידי אזרחים.

אמצעי לחימה של מחבלי החמאס שהיו אצל אזרחים. ללא קרדיט, מערכת וואלה!
אמצעי לחימה שהיו אצל אזרחים לאחר מתקפת הטרור/מערכת וואלה!, ללא קרדיט

"לפני כשבוע הוצאנו הודעה לאזרחים בעקבות מידע מודיעיני שהגיע למשטרה כי אזרחים לקחו לביתם ציוד", אמרה מפקד תחנת אופקים, סגן ניצב ניבי אוחנה. "חלק מהאזרחים פעלו בגבורה ואנחנו מעריכים ומוקירים זאת, אך מדובר בממצאים מזירות רצח. על האופנועים יש טביעות אצבע וישנם חומרים שאנחנו זקוקים לחקירות. אנשים לא יכולים לקחת נשקים ששימשו לטבח בתושבי העוטף ובשוטרים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אמצעי לחימה של מחבלי החמאס שהיו אצל אזרחים. ללא קרדיט, מערכת וואלה!
עוד מהציוד שהוחזר למשטרה/מערכת וואלה!, ללא קרדיט
אמצעי לחימה של מחבלי החמאס שהיו אצל אזרחים. ללא קרדיט, מערכת וואלה!
אופנועים ששימשו את מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר/מערכת וואלה!, ללא קרדיט

סנ"צ אוחנה ציין כי תושבים שמחזיקים עדיין באמצעי לחימה מתבקשים להשיב אותם עד מחר ולא יינקטו נגדם הליכים. מעבר למועד זה, מציין אוחנה, כי המשטרה תחל בפעילות מבצעית מיוחדת לאיסוף הפריטים תוך נקיטת הליכים פליליים כלפי מי שמחזיק בציוד. "אני קורא מכאן לכל מחזיקי הפריטים לנהוג כאזרחים שומרי חוק ולהימנע מחיכוך מיותר עם גורמי אכיפת החוק", הבהיר מפקד תחנת אופקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully