וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרח יפהפה, מבפנים ומבחוץ": ראש העין מבכה את נפילתו של סמ"ר איתי שהם

עודכן לאחרונה: 13.11.2023 / 11:23

"האוזניים שומעות, העיניים קוראות, המוח דוחה בשאט נפש. תהא נשמתך צרורה בצרור החיים, ילד יקר". סמ"ר איתי שהם, לוחם בחטיבת הקומנדו, נפל בלחימה בצפון רצועת עזה ויבוא למנוחות בבית העלמין הצבאי בעיר בשעה 15:00

תיעוד צה"ל מאיתור אמצעי לחימה וציוד טרור שאותרו בבתי מגורים, 13 בנובמבר 2023/דובר צה"ל

סמל-ראשון איתי שהם, לוחם בחטיבת הקומנדו, נפל בלחימה בצפון רצועת עזה - כך הודיע הבוקר (שני) צה"ל. שהם, בן 21 במותו, היה תושב ראש העין ובוגר תיכון בגין בעיר. הלווייתו תיערך בבית העלמין הצבאי בעיר בשעה 15:00.

שהם הותיר אחריו הורים, נינה ושחר, ושלושה אחים. "הוא היה הבן אדם הכי טוב שיש", כך תיאר אותו חברו. "האוזניים שומעות, העיניים קוראות, המוח דוחה בשאט נפש. פרח יפהפה, מבפנים ומבחוץ. זכינו להכיר אותך, להתפעל ולהתמוגג ממך. תהא נשמתך צרורה בצרור החיים, ילד יקר", ספדה לו מכרה.

גם בתיכון בו למד ביכו את לכתו. "משפחת תיכון בגין אבלה, מרכינה ראש ומשתתפת בצערה העמוק של משפחת שהם באבלה הכבד", מסרו. "צוות בית הספר ותלמידיו כואבים ומחבקים את המשפחה".

בעירייה ראש העירן כתבו כי "ראש העין אבלה על נפילתו של סמ"ר איתי שהם תושב העיר, לוחם בעוצבת הקומנדו שנפל בקרב בצפון רצועת עזה ומשתתפת בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך".

סמ"ר איתי שהם. דובר צה"ל
סמ"ר איתי שהם/דובר צה"ל

איתי היה חניך ומדריך בתנועת הצופים. "הוא היה רשג"ד ומדריך ואחר כך גם מרכז צעיר. מאוד פעיל, מאוד נוכח, עם המון מוטיבציה, יוזמה ויצירתיות", סיפרה נאוה איל, ראש שבט עוגן של צופי ראש העין. "הוא היה חייכן נורא, נשמה. בן אדם מושלם. כשאומרים שאלוהים לוקח את ההכי טובים - זה ככה. החניכים בשבט שבורים".מלח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully