וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הציל 3 משפחות במו ידיו": בשבת השחורה יששכר הגיע לפני כולם. הבוקר נודע שנפל בעזה

13.11.2023 / 9:37

רס"ן יששכר נתן, קצין בעוצבת הקומנדו, נהרג בקרב בצפון הרצועה. לפני שלוש שנים הוא תועד אומר: "אני מסתכל אחורה ורואה את היישוב נתיב העשרה. אם אני לא אהיה שם - מחבלים יכנסו ויבצעו טבח"

סרטון חלל צה"ל יששכר נתן, 13 בנובמבר 2023/דובר צה"ל

רס"ן יששכר נתן בן 28, מקרית מלאכי, קצין לוחם בעוצבת הקומנדו, נפל אתמול (ראשון) בקרב בצפון רצועת עזה. בראיון מצמרר שהעניק לפני שלוש שנים לסרטון הסברה של זרוע היבשה הוא אמר: "בחרתי להיות לוחם כי הדבר הזה באמת מאתגר וזאת שליחות בשבילי ורצון לתרום. אבא שלי לחם במלחמת יום כיפור. להיות לוחם בחטיבת הצנחנים זה להיות במשפחה אחת גדולה".

"יששכר היה לוחם בכל רמח אבריו", סיפר דוד חבבו חבר ילדות שלו, "בשמחת תורה ישבנו יחד עד 5 בבוקר כמעט. הוא שמע על האירוע וישר יצא לכפר עזה - שם הוא הציל 3 משפחות בידיים שלו. הוא היה חבר עם לב ענק, אף פעם לא עשה רע לאף אחד, אדם שכולו טוב. אין מישהו שיכול להגיד מילה רעה עליו. בכל תפקיד שהיה תמיד הצטיין, זה אדם שאתה רוצה אותו תמיד לצידך. מלאך טהור"

גם בעיריית קריית מלאכי ספדו לו וכתבו: העיר קריית מלאכי מרכינה ראש עם קבלת ההודעה על נפילתו של רס"ן יששכר נתן ז"ל. יששכר היה מ"פ מוערך ביחידת הקומנדו ובין היתר פיקד על הכח שאיתר את המחבלים בפיגוע באלעד לפני כשנה וחצי.

"בערב חג שמחת תורה האחרון השתתף בהקפות עד השעות הקטנות של הלילה ובבוקר כששמע על פריצת המחבלים נסע במהירות לעוטף והציל משפחות רבות באומץ לב.

רס"ן נתן נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

עיריית קריית מלאכי תלווה את המשפחה בשעותיה הקשות.


יהי זכרו ברוך".

רס"ן יששכר נתן, קרית מלאכי. דובר צה"ל
רס"ן יששכר נתן, קרית מלאכי/דובר צה"ל

"אם אני לא שם, מחבלים ייכנסו ויבצעו טבח"

בראש הכתבה תוכלו לראות את הסרטון לו הצטלם לפני שלוש שנים בו הוא סיפר על חוויותיו כמ"פ בגדוד 202 בצנחנים. האופן מצמרר, הוא מדבר בסרטון על אפשרות של טבח בעוטף עזה. לדבריו, "באחד הסבבים האחרונים שהחטיבה תפסה באוגדת עזה אז היינו במוצב ארז. שכבנו שם על הסוללות ברגע שהתחיל הסבב וירו מרגמות. 100 מטר מאחוריי, כשאני מסתכל אחורה, אני רואה את היישוב נתיב העשרה. בסוף בתחושה שלי, אם אני לא שוכב שם ונמצא שם - התושבים שנמצאים 150-100 מטר מאחורינו יחטפו את הדבר הזה ו[מחבלים] ייכנסו פנימה ובסוף יבצעו טבח אצלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully