וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל בפגישה ראשונה עם ראשי הרשויות בעוטף: "אנחנו הולכים עד הסוף"

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 19:28

הלוי נועד עם ראשי הערים והמועצות בדרום, והודה כי בצה"ל הופתעו מהיקף המתקפה ומהאכזריות של חמאס. בנוסף, הבטיח כי יוחזר הביטחון, שיאפשר לתושבים לחזור ליישובים. ראשי הרשויות השיבו: "לא נחזור עד שהתושבים ירגישו בטוחים"

בווידאו: "תגבירו את הקצב אנחנו מאחוריכם" - הרמטכ"ל וראש השב"כ בהערכת מצב בעומק רצועת עזה/צילום: דו"צ

הרמטכ"ל רב אלוף הרצי הלוי נפגש היום (ראשון) בפעם הראשונה עם ראשי הערים והמועצות המקומיות בדרום, בעוטף עזה, ובעיר אשקלון. במהלך השיחה, אמר הלוי לראשי הרשויות כי הצבא הופתע מההיקף ומהאכזריות של מתקפת חמאס ב-7 באוקטובר, אך הבטיח כי "אנחנו הולכים עד הסוף, נפרק את החמאס".

הלוי פתח את דבריו והבהיר כי צה"ל מחוייב עמוקות לישובי הדרום והעוטף. "נעשה הכל כדי להחזיר את הביטחון והשגשוג באזור", אמר, "במשך שנים צה"ל פועל בשותפות גדולה עם ההנהגה המקומית שהובילה את האזור הזה קדימה, ואנו מאמינים בכם מאוד".

הרמטכ״ל הרצי הלוי בפגישה עם ראשי הערים והמועצות בדרום.  12 בנובמבר 2023. דובר צה"ל
"נעשה הכל כדי להחזיר את הביטחון", הלוי במפגש עם ראשי רשויות מהדרום והעוטף/דובר צה"ל

הלוי הודה בפני השובים בכישלון הצבא במשימתו בשבת השחורה ואמר כי "לא עמדנו במשימה שלנו להגנת התושבים". אולם, הוסיף ואמר כי "אנחנו אחראיים גם עכשיו לביטחון בהמשך. נזכור את שאירע, נלחם ולא נאפשר שאירוע כזה יקרה שוב. הודות לחוסן של התושבים וגבורתם, נמשיך להילחם בכדי להביא ביטחון שיאפשר חזרה לישובים. צה"ל כולו, ואני באופן אישי ממוקדים רק במטרה אחת עכשיו, לנצח ולפרק את החמאס". ראשי הרשויות השיבו: "אנחנו לא נחזור עד שהתשובים ירגישו בטוחים ביישובים שלנו".

עוד הוסיף הלוי ואמר בנוגע למתקפת חמאס ב-7 באוקטובר כי "הופתענו גם מהאכזריות של חמאס וגם מההיקף המתקפה". הרמטכ"ל המשיך ופירט על המשך הלחימה: "אנחנו נחושים להשיג את המטרה. יש כמה כמה חזיתות במלחמה ישנם פעולות מורכבות אבל אנחנו לא נהסס להגיע לכל מקום. אנחנו נפרק את החמאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully