וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל סיפק דלק לבית החולים שיפא - בחמאס מנעו מהצוות לאסוף אותו

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 23:25

כוחות ישראליים סיפקו לשיפא 300 ליטרים של סולר למטרות רפואיות דחופות - אולם שיחה שצה"ל חושף הערב מוכיחה: בארגון הטרור אוסרים על אנשי בית החולים לאסוף אותו | האזינו

כוח צה"ל סיפק 300 ליטר סולר למטרות רפואיות דחופות עבור ביהח שיפאא'; חמאס מונע איסוף הדלק/דובר צה"ל

כוחות ישראליים סיפקו 300 ליטרים סולר למטרות רפואיות דחופות עבור ביה"ח שיפא, אך ארגון חמאס מונע את איסוף הדלק - כך חושף הערב (ראשון) צה"ל. דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, מבטיח כי ארגון הטרור לא יקבל גישה לדלק זה. "חמאס לא ייגע בו", אמר תא"ל הגרי הערב במהלך מסיבת עיתונאים.

בית החולים שיפא שבעזה. רויטרס
מוקד של בכירי חמאס. בית החולים שיפא בעזה/רויטרס
פצועים פלסטינים בבית החולים שיפא ברצועת עזה, 7 בנובמבר 2023. רויטרס
חמאס מוכן לפגוע בהם, ובלבד שיפגע גם בישראל. פצועים בביה"ח שיפא/רויטרס

צה"ל חושף: כך חמאס מפעיל מפקדת טרור מתחת לבית החולים

ווידאו: חמאס מפעיל מפקדת טרור מתחת לבית החולים "שיפא" בעזה/צילום: דוברות צה"ל

בהמשך, הגיעו לצה"ל עדויות כי גורמים בחמאס מנעו מבית החולים מלקבל את הדלק. "יש בעיה רק בשיפא, תהיה סבלני איתי", אומר בכיר במערכת הבריאות בעזה לאיש מפקדת התיאום והקישור הצה"לית בהקלטה שמתפרסמת הערב. במהלך השיחה חושף הגורם כי מנכ"ל משרד הבריאות של חמאס, יוסף אבו ריש, אוסר על בית החולים לקבל את הדלק מישראל. מדובר בהוכחה נוספת לציניות של חמאס, שאינו חס על בני עמו בעזה או על המטופלים בבית החולים, ומוכן למנוע מהם סיוע דחוף רק כדי להשחיר את תדמיתה של ישראל.

בחמאס הכחישו הערב את הפרסום, והמשיכו לטעון ש"אינם שולטים בבית החולים באף צורה" וכי הוא נתון תחת מרותו של משרד הבריאות הפלסטיני.

לבית החולים שיפא, הנחשב הגדול ברצועה, חשיבות רבה במלחמת חרבות ברזל. בצה"ל מעריכים כי השתלטות על ביה"ח שיפא תתחיל "אפקט דומינו" שיסתיים בהפלת חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully