וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עם מחסנית בהכנס, בין תלמידים": בתל אביב זועמים על כיתת הכוננות של "הצל"

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 12:34

בעקבות תלונות הורים על נוכחותו של פעיל הימין יואב אליאסי בשער של בית ספר בעיר כשהוא חמוש, קראה ציפי ברנד לחולדאי "לבדוק בדחיפות את הסיבות והצורך ככל שקיים כזה להתנהגות מטרידה ומסוכנת זו"

"מדינת ישראל עובדת לאט, יש כיתות כוננות שצריך לדאוג להן"/יואב איתיאל

ציפי ברנד, לשעבר סגנית ראש עיריית תל אביב, שלחה בסוף השבוע מכתב לראש העיר המכהן רון חולדאי, ובו התריעה מהחרדה שמעוררת כיתת הכוננות שהוקמה בעיר, ומסתובבת בין היתר בסמוך לבתי ספר עם נשקים. כיתת הכוננות כוננה בידי השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ולוקח בה חלק גם פעיל הימין איתמר אליאסי, המכונה "הצל".

"לידי הגיעו תלונות הורים ותיעוד מהיומיים האחרונים של האזרח יואב אליאסי, המוכר בכינוי 'הצל', המסתובב בשער בית ספר במרכז העיר, חמוש בנשק ארוך ובאקדח, כשהנשק הארוך עם מחסנית בהכנס, והוא מסתובב בין הורים ותלמידים", כתבה ברנד. "מיותר לציין כי נוכחות כזו גרמה לחרדה ולבהלה מיותרת בקרב ההורים וילדיהם, במיוחד בימים אלו. למיטב ידיעתי, כיתת הכוננות מופעלת לפי הוראת משטרת ישראל, ואתמול בצהריים עת תועד 'הצל' על ידי ההורים, עם שני נשקים ומחסנית בהכנס בשער בית הספר, לא היה ידוע על התרעות קונקרטיות בתל אביב. להבנתי הפעלת כיתת כוננות חמושה נעשית באחריות ובליווי שוטר בהתאם לצורך".

"אבקשכם לבדוק בדחיפות את הסיבות והצורך ככל שקיים כזה להתנהגות מטרידה ומסוכנת זו", סיימה ברנד.

הקמת כיתות הכוננות החדשות ברחבי הארץ נעשתה בעקבות מתקפת הפתע על ישראל ב-7 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully