וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסל מפקד הפלוגה בחמאס שהחזיק כ-1,000 עזתים כבני ערובה בבית חולים

עודכן לאחרונה: 11.11.2023 / 12:09

כוחות גבעתי חיסלו את מפקד הפלוגה המרחבית נאסר-רדואן בחמאס, אחמד ציאם, שנחשף שלשום על ידי דובר צה"ל כמי שהחזיק כאלף מתושבי רצועת עזה כבני ערובה בבית החולים ומנע מהם להתפנות לדרום הרצועה

בוווידאו: צה"ל ושב"כ חיסלו מחבלי נ'חבה של ארגון הטרור חמאס/צילום: דו"צ

צה"ל ושב"כ חיסלו את אחמד ציאם, מפקד הפלוגה המרחבית נאסר-רדואן של חמאס ברצועת עזה, אשר החזיק כאלף מתושבי רצועת עזה כבני ערובה בבית החולים "ררנתיסי" במהלך הלחימה בעזה.

לפי הודעת צה"ל והשב"כ, כוחות מצוות הקרב החטיבתי גבעתי חיסלו באמצעות הכוונת מטוס קרב ובהכוונה מודיעינית של אמ"ן ושב"כ את ציאם שנחשף שלשום על ידי דובר צה"ל כמי שהחזיק כאלף מתושבי רצועת עזה כבני ערובה בבית החולים ומנע מהם להתפנות לדרום הרצועה.

אחמד ציאם חוסל כאשר הסתתר בבית הספר "אל-בוראק", בו הסתתרו וחוסלו יחד איתו מספר מחבלי חמאס שהיו תחת פיקודו. "אחמד ציאם הוא דוגמא נוספת לניצול הציני של ארגון הטרור חמאס בתושבי הרצועה ומתקנים אזרחיים, כמגן אנושי לצרכי הטרור של הארגון", נמסר מצה"ל ושב"כ.

אחמד ציאם, בכיר חמאס שחוסל, 11 בנובמבר 2023. דובר צה"ל
ציאם/דובר צה"ל

שלשום כאמור מסר דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי, כי אחמד ציאם נמצא בבית חולים ברצועה ומסרב לאפשר לחוסים הנמצאים שם להתפנות דרומה כדי להגן על חייהם. "כאלף אזרחים בעזה מוחזקים כבני ערובה על ידי המחבל הדאע"שי הזה מחמאס ולא יכולים לצאת ולהגן על עצמם ועל יקיריהם", מסר אדרעי, "הוא משתמש בחוסים ובחולים בתוך בית החולים רנתיסי כמגן אנושי ומסכן אותם".

היום כאמור חוסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully