וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל פשט על מוצבי חמאס ועל משרד אחיו של סינוואר בעזה - והחרים מאות כלי נשק

10.11.2023 / 12:30

במבצע פשיטות של לוחמי השריון מחטיבה 7 ברצועה אותרו בין היתר טילים, מפות, אמצעי קשר, מרגמות, רחפני תקיפה, משגרי רקטות וציוד צבאי רב נוסף. כ-30 מחבלים נהרגו בפעילות

בווידאו: פעילות צהל ברצועת עזה/צילום: דו"צ

לוחמי שריון ערכו ביממה האחרונה כמה פשיטות על מוצבים ואתרים נוספים הקשורים לחמאס ברצועת עזה, והחרימו ציוד צבאי רב - כך הודיע היום (שישי) דובר צה"ל.

היום ה-35 למלחמה - כל העדכונים

בפשיטה על מוצב צבאי ומחנה אימונים של חמאס, בסמוך לשכונת מגורים, השתלטו לוחמי חטיבת 7 ואיתרו ציוד עשרות כלי נשק, טילים, כטב"מים, מפות, אמצעי קשר, מרגמות, רחפני תקיפה ואמצעים טכנולוגיים. במסגרת הפשיטה, הרגו הלוחמים כ-30 מחבלים.

בפשיטה נוספת על משרדו של מוחמד סינוואר, אחיו של מנהיג חמאס יחיא סינוואר, החרימו הלוחמים "אמצעי טרור" וחוברות לחימה של הארגון שאותרו במקום. סינוואר האח הוא בכיר בזרוע הצבאית של חמאס, שהיה מעורב בפיגועים רבים נגד ישראלים ב-30 השנה האחרונות ושמו נקשר גם לחיטפתו של החייל גלעד שליט בשנת 2006. בתריסר השנים האחרונות צה"ל הפציץ פעמיים את ביתו בעזה.

אמצעי לחימה שהוחרמו בפעילות צה"ל במבנה צבאי של חמאס. רויטרס
אמצעי לחימה שהוחרמו בפעילות צה"ל במבנה צבאי של חמאס/רויטרס
אמצעי לחימה שהוחרמו בפעילות צה"ל במבנה צבאי של חמאס. דובר צה"ל
אמצעי לחימה שהוחרמו בפעילות צה"ל במבנה צבאי של חמאס/דובר צה"ל
אמצעי לחימה שהוחרמו בפעילות צה"ל במבנה צבאי של חמאס. דובר צה"ל
אמצעי לחימה שהוחרמו בפעילות צה"ל במבנה צבאי של חמאס/דובר צה"ל

בשלב נוסף במבצע הפשיטות, השתלטו לוחמי החטיבה, לצד לוחמי יחידת יהל"ם, על מוצב צבאי של גדוד "צברא תל אלהוא" של חמאס - שם אותרו מערכות הפעלה וכיול של רקטות נגד מטוסים, בסמוך למשגר רקטות. זאת, בנוסף לכמה כטמ"מים (כלי טיס מאוישים-מרחוק), אמצעי לחימה, משגר רקטות טעון נוסף, "אמצעים טכנולוגיים, רכיבים אלקטרונים ומסמכים מודיעיניים רבים" ששימשו את ארגון הטרור חמאס, כלשון ההודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully