וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איים באינטרנט כי יבצע פיגוע ירי בבית כנסת בפרגוואי - ונעצר

עודכן לאחרונה: 10.11.2023 / 5:50

גבר בן 47 כתב בפורום של הודעות שנאה נגד הקהילה היהודית באתר 4Chan כי הוא הולך לבצע פיגוע ירי בבית הכנסת הקרוב אליו. הרשויות בפרגוואי ביצעו פשיטה על ביתו של החשוד ועצרו אותו. מחקר מצא כי כמות הודעות השנאה באתר זה נגד יהודים ומוסלמים גדלה פי 5 מתחילת המלחמה

רובה אלמחטה, התנגשה במבנה באינדיאנופוליס, במחשבה שמדובר בבית ספר ישראלי./סעיף 27 א' בחוק זכויות יוצרים

גבר בן 47 מפרגוואי שזהותו לא נמסרה, נעצר שלשום (רביעי) לאחר שעל פי החשד תכנן לבצע פיגוע ירי אל עבר בית כנסת מקומי, ותכנן לפגוע באנשי הקהילךנ היהודית.

לפי סוכנות הידיעות הארגנטינאית AJN, החשוד נעצר בפשיטה של הרשויות בפרגוואי על ביתו שבמדינת אסונסיון. התובעת רות בניטז, שהובילה את המבצע יחד עם סוכנים ממחלקת פשעי הסייבר של משטרת פרגוואי, ציינה כי החשוד היה חבר בפורום של הודעות שנראה נגד הקהילה היהודית באתר 4Chan ואף כתב בפורום: "לעזאזל עם זה, אני הולך לירות בבית הכנסת המקומי שלי"

אנטישמיות באירופה. באדיבות ועידת רבני אירופה,
"הולך לירות בבית הכנסת המקומי"/באדיבות ועידת רבני אירופה

ע"פ אתר מגזין פאסט קומפני, כמות הודעות השנאה כלפי יהודים ומוסלמים גדל פי חמישה באתר 4Chan, הידוע כאתר ובו פורומים של שנאת לאומים, מאז תחילת המלחמה בעזה. בעבר, עבר הוצאו לפועל אירועי טרור לאחר שקודם הופיעה הודעת איום באתר זה.

מוקדם יותר השבוע, התנגשה אישה במבנה בעיר אינדיאנפוליס, במחשבה כי מדובר "בבית ספר ישראלי". החשודה, רובה אלמחטה, בת 34 המזדה כפלסטינית, מסרה לשוטרים בעת מעצרה כי "מאחלת שיכלה לעשות יותר עבור המדינה שלה ובני עמה", וקראה ל"חופש לפלסטין".

האישה מסרה כי צפתה בחדשות יום ולילה וראתה את הדיווחים על המלחמה, ורצתה "להוציא את הכעס שלה", כמו כן הודתה שהתנגשה במבנה בכוונה. רק לאחר ביצוע עבירה, התברר כי המבנה מזוהה למעשה עם קבוצת "הישראלים העבריים", קבוצה המוגדרת על ידי הליגה למניעת השמצה כשתהארגנות קיצונית ואנטישמית, ללא קשר ליהדות או לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully