וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו חלק בלתי נפרד מהמדינה הזאת" - בכירי הקהילה הבדואית העבירו מסר חד משמעי

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 22:23

עשרות שייחים ונציגי ציבור מהקילה הבדואית נפגשו היום בכנס מיוחד כדי לשוחח על העתיד וההווה שלהם כאן במדינה. "מקווים שאחרי שנעבור את המלחמה מקבלי ההחלטות יתייחסו אלינו כאנשים נאמנים שהגורל שלהם זה כאן במדינת ישראל"

מוצלח אבו עסא, בן דודו של אוסמא שנרצח, בכנס מנהיגי החברה הבדואית/מערכת וואלה!

עשרות שייחים ונצגי ציבור מהקהילה הבדואית בנגב התכנסו היום במועצה המקומית ח'ורה כדי לשוחח על הקהילה במהלך הלחימה. מהכנס הועבר מסר ברור לכל הגורמים באזור: "אנחנו חלק ממדינת ישראל וכדאי שגם בצד השני יבינו". מוסלח אבו עסא, בן דודו של אוסמא שנרצח באכזריות בשבת השחורה, אמר בכינוס: "אנחנו האוכלוסיה הבדואית נמצאים בנגב מאז ומתמיד. גם החברה הבדואית שילמה מחיר כבד ב-7 באוקטובר, פגעו בנו מאוד קשה. קרוב משפחה שלי נרצח אחרי התעללות. כל המדינה ראתה שהבדואים הוכיחו את עצמם גם במצב מלחמה, הרבה תרמו, הרבה הצילו חיים תוך סיכון חייהם. אנחנו מקווים שאחרי שנעבור את המלחמה מקבלי ההחלטות יתייחסו אלינו כאנשים נאמנים שהגורל שלהם זה כאן במדינת ישראל".

הש'ייח גדעון אבו סבית אמר: "לאחר המקרה המזעזע שהיה ב-7 באוקטובר היינו חייבים להשמיע את קולנו לאזרחי ישראל והעולם כולו". השייח' אבו סבית המשיך וטען בתוקף: "אנחנו מגנים את האירוע, אין מילה שתתאר את הזוועות. שומר חומות 2 לא יהיה. יהודים ובדואים הם יחד. אנחנו חלק בלתי נפרד מהמדינה הזאת".

עשרות תלמידים בדואים מתנדבים בחקלאות בעוטף עזה. באדיבות המצולמים
"הבדואים הוכיחו את עצמם גם במצב מלחמה". עשרות תלמידים בדואים מתנדבים בחקלאות בעוטף עזה/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully