וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רציתי כל כך להתחתן איתך": חלל צה"ל נועם יוסף אבו הובא למנוחות

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 20:26

נועם יוסף אבו נפל בקרבות בעזה, מאות הגיעו להלוויתו שנערכה בדימונה. "פעם אחרונה שראיתי אותך הרגשתי שאתה מפחד. אני רוצה לחבק אותך ולא לעזוב", ספדה לו הודיה אחותו. "תמיד תהיה איתנו ותלווה אותנו"

בווידאו: "תגבירו את הקצב אנחנו מאחוריכם" - הרמטכ"ל וראש השב"כ בהערכת מצב בעומק רצועת עזה/צילום: דו"צ

מאות מתושבי דימונה הגיעו להלוייתו של החייל נועם יוסף אבו שנהרג בקרבות בעזה אתמול. הודיה אבו, אחותו, ספדה לו: "היית המלאך שלי והצדיק שלי, אני אוהבת אותך ואזכור אותך", אמרה. "הבטחת לנו שתחזור ושיהיה בסדר, פעם אחרונה שראיתי אותך הרגשתי שאתה מפחד. אני רוצה לחבק אותך ולא לעזוב".

ספיר אבו, אחותו, סיפרה על השיחה לפני שהוא נכנס להילחם בעזה: "נועם אחי הקטן היפה והטהור, הבטחת שתשמור על עצמך, כבר לא תעשה איתנו שבתות וחגים, אבא ואמא מרוסקים. שהיית חוזר מהבסיס היית קם בשבת לבית כנסת עם אבא. לפני שבועיים התקשרת אלי ואמרת לי שאתה נכנס לעזה, התייעצת איתי מה לקנות לליאן החברה שלך מתנה. חלמתי עלייך יום לפני שאתה בא הביתה ומפתיע עכשיו תבוא רק בחלומות,תמיד תהיה איתנו ותלווה אותנו".

ליאן עובדיה, בת זוגו של נועם, ספדה לו בדמעות: "הלב שלי מת. הבטחתי לי שלא תעזוב אותי, אתה הכי טהור והכי יפה. רציתי כלכך להתחתן איתך, שמור עלי מלמעלה אני אוהבת אותך לנצח".

סמ"ר נועם יוסף אבו ז"ל. דובר צה"ל
החלל נועם יוסף אבו/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully