וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה של אבא: הבן לא יצא הביתה 20 יום, האב הפתיע אותו בנגמ"ש בעזה

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 9:53

אופיר אלבז מגדוד 12 של גולני היה בנגמ"ש עם חבריו והתכונן לכניסה לעזה - כשלפתע הופעיע אביו שהחליט להפתיע אותו לאחר שלא התראו שלושה שבועות. צפו במפגש המרגש עד דמעות

בווידאו: מפגש מרגש בין אב שהגיע עד לבנו בשטח הכינוס לפני הכניסה לעומק הרצועה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אופיר אלבד משרת בגדוד 13 של חטיבת גולני ולא יצא הביתה בשלושת השבועות האחרונים. רגע לפני כניסתו לעומק עזה, אביו שמעון, שלא ראה אותו מעל ל-20 יום, החליט להפתיע ולבקר אותו במיקום הסודי בו הוא נמצא..

לאחר מאמצים רבים הוא הצליח להגיע אל בנו, שכמובן לא ידע דבר על ההפתעה שמצפה לו. שמעון עצמו מתנדב בגדוד כבר 20 שנה - מארגן ערבי פלוגה, ארוחות ערב לחיילים ועוד ולכן הכיר ככל הנראה את האנשים הנכונים שיכוונו אותו למיקום בו נמצא בנו.

את סרטון המפגש המרגש עד דמעות פרסם ברשת רון, אחיו של אופיר והוא צולם על ידי אחת מהחיילות בגדוד בו משרת אופיר והוא זכה כבר למילוני צפיות ושיתופים. אופיר נראה בו יושב עם חיילים אחרים בנמ"ר רגע לפני כניסתו לעומק הרצועה, כשלפתע אביו נכנס פנימה ומפתיע אותו.

שמעון ואופיר אלבז לפני הכניסה לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שמעון ואופיר אלבז לפני הכניסה לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כפי שניתן לראות שניהם התרגשו עד דמעות, התחבקו והצליחו לבלות כמה דקות יחד לפני ששמעון נאלץ להפרד מאופיר - עד המפגש הבא, או כפי שכתב אחיו על הסרטון: "המבט הזה בעיניים שווה הכל! שמור על עצמך גיבור שלנו! מחכים לך בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully