וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 יום אחרי: עם ישראל מתאחד לדקת דומייה לזכר הנופלים וחזרת החטופים

עודכן לאחרונה: 7.11.2023 / 15:10

במלאת 30 יום למתקפת הטרור הרצחנית ביישובי העוטף: ארגון לב אחד קיים מעל 20 טקסים ברחבי הארץ למפונים מהדרום והצפון ולכלל הציבור הישראלי. צפו

בווידאו: רוני פלמר, מייסד ומנכ"ל תנועת אור ומיוזמי טקסי ארגון לב אחד/יח"צ

היום מציינים את יום ה-30 למתקפת הטרור הרצחנית שגבתה מכולנו, כל עם ישראל, מחירים כבדים ואישיים. מאותו הבוקר, התעוררנו למציאות של מלחמה קשה. חיילנו נקראו לשמור עלינו ואנו בעורף נקראנו לדגל והתאחדנו למענם ולמען העם כולו.

ארגון לב אחד ערך היום מעל 20 טקסים ברחבי הארץ למפונים מהדרום והצפון ולכלל הציבור הישראלי. הטקסים בין היתר באילת, ירושלים, ים המלח, תל אביב וכרמיאל, כללו דקת דומיה, שירת התקווה, קריאת יזכור, שירים ועוד.

בווידאו: שירת התקווה במלון מלכת שבא, אילת/יח"צ

רוני פלמר, מייסד ומנכ"ל תנועת אור, ויוזם את טקסי ארגון "לב אחד": "חווינו רגע מאוד עוצמתי. כולנו לב אחד, ביחד, בכיכר עם משפחות החטופים והחללים וכל הישראלים והישראליות הרגישו את אותה הרגשה בתוך דקת הדומייה והתקווה העוצמתית הזו. אני שמח שלהרגשה הזו היו שותפים ישראלים ויהודים רבים, בארץ ומסביב לעולם. אנו קמים מהחודש הזה עם אנרגיה לנצח את הכל ולהתחיל לשקם את עצמינו ואת חברינו ביישובי העוטף והצפון. בכל מקום שיזדקקו לתמיכתנו נהיה שם כמו תמיד ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully