וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות, בעיטות ותלישת שיער: בת 15 הותקפה בידי חברותיה ללימודים בנתניה

עודכן לאחרונה: 6.11.2023 / 19:13

אחותה של הצעירה מספרת: "אלה בנות שמתנכלות לה כבר זמן מה, הן איימו לבצע בה לינץ'. היכו אותה בצלעות, בפנים ובאוזניים". שלוש תלמידות המעורבות במקרה הושעו מהלימודים, המשפחה הגישה תלונה במשטרה. עיריית נתניה: "מגלים אפס סובלנות לאלימות"

בווידאו:תלמידה בת 15 מנתניה הוכתה על ידי חברותיה לכיתה/באדיבות המצולמת

תקרית חריגה בבית ספר בנתניה: נערה בת 15 הוכתה קשות בידי נערות אחרות הלומדות לצידה בשכבת ט' באחד מבתי הספר בעיר. שלוש תלמידות המעורבות במקרה הושעו מהלימודים. הנערה ומשפחתה הגישו תלונה במשטרה, ולאחר מכן נסעו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים לניאדו.

בתיעוד הראשון שצילמה בת ה-15 נראות ארבע נערות לועגות לה. בתיעוד שני, שצולם בהמשך, היא נאבקת עם תלמידה נוספת בעודן על הרצפה. היתר גוררות את התלמידה לאחור, בין השאר באמצעות משיכה מכאיבה בשיערותיה, ובועטות בה.

תלמידה בת 15 מנתניה הוכתה על ידי חברותיה לכיתה. באדיבות המצולמים
הנערה שהותקפה וסימני אלימות על פניה. "במשטרה אמרו שניצלה בנס"/באדיבות המצולמים

"עשו לינץ' על ילדה בת 15 בבית ספר, בזמן ההפסקה, בתוך הכיתה", סיפרה אחותה של הנערה ל"וואלה!", "יותר מ-20 בנות קפצו עליה ופירקו אותה. היא ילדה רזה, עדינה, לא נינג'ה שמחזירה. לא יכול להיות שעושים דבר כזה במדינה שלנו. מכות בצלעות, בפנים ובאוזניים, בעיטות בגב, שריטות. תלשו לה שיער, יש לה עכשיו קרחות. תלשו לה עגילים מהאוזניים וטבעות וצמידים מהידיים".

האחות סיפרה עוד כי כאשר הגישו בני המשפחה תלונה במשטרה, "השוטר אמר לאחותי השנייה שהיא ניצלה בנס, שניסו להרוג אותה. לפני שנתיים אותן בנות עשו עליה חרם. מאז הן מתנכלות לה. בכל פעם המנהלת מדברת איתנו, אבל לא עושים יותר מדי. אחת הילדות אמרה לה, 'אני הולכת לעשות בך לינץ'. את תראי מה יהיה לך'".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תלמידה בת 15 מנתניה הוכתה על ידי חברותיה לכיתה. באדיבות המצולמים
"היא אדם עדין שלא מחזיר מכות". רגליה החבולות של התלמידה שהותקפה/באדיבות המצולמים

מעיריית נתניה נמסר כי היא "מגנה כל מקרה של אלימות ומגלה אפס סובלנות כלפי כל פגיעה בתלמידים ובכלל. מיד עם קבלת הידיעה, יצאה ראש העיר מרים פיירברג לבית החולים לבקר את הנערה, להיות איתה ולחזק את רוחה. היא הביעה שאט נפש לנוכח המקרה, והנחתה את כל הגורמים החינוכיים לעשות כל שביכולתם כדי למנוע הישנות של תופעות מכוערות מעין אלה".

עוד הוסיפו בעירייה כי "הצוות החינוכי של בית הספר התגייס כולו לקיום בירור וטיפול חינוכי בפוגעים. התלמידים המכים הושעו, ויתבצע המשך טיפול חינוכי. הורי התלמידה הנפגעת הגישו תלונה במשטרה וזו מתבררת כעת".

בינתיים, למרות הכאב והקושי, הנערה ומשפחתה יכולים לציין דבר אחד לטובה: תושבי נתניה התגייסו לסייע לה לרכוש טלפון חדש, במקום זה שנשבר במהלך ההתנפלות עליה. "המשפחה פנתה אלי בדאגה, וישר הגענו לעזור", מספר גיל שמש, שמוביל את הקמפיין, "ברגעים אלה אנחנו מגייסים כסף עבורה. כל נתניה מחבקת אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully