וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהודיעו לה שנרצחה: משפחתה של אמילי עודכנה שהיא חטופה

עודכן לאחרונה: 7.11.2023 / 0:54

הצבא הודיע למשפחתה של בת ה-8 מקיבוץ בארי שהיא ככל הנראה חטופה בעזה, לאחר שהיו בטוחים שנרצחה ב-7 באוקטובר. אחותה: "לחשוב שבכינו עליה בזמן שחשבנו שהיא נרצחה". אביה התראיין ל-CNN כמה ימים לאחר הטבח: "אמרו לי שהיא מתה וצעקתי 'יש!'. זו האפשרות הטובה מכולן"

עד לפני כמה ימים משפחתה של אמילי הנד, בת 8 מקיבוץ בארי הייתה בטוחה שהיא נרצחה ב-7 באוקטובר. אלא שבשבוע שעבר הודיע צה"ל למשפחה שהיא ככל הנראה נחטפה לעזה.

כמה ימים אחרי הטבח בקיבוץ התראיין אביה ל-CNN וסיפר על אמילי, שמחזיקה גם באזרחות אירית. בריאיון התייפח אביה בכאב, וסיפר כי שמח כששמע שבתו מתה, וכי העדיף זאת על אופציה שהיא מוחזקת בעזה. "אמרו לי שהיא מתה וצעקתי 'יש!'", סיפר בדמעות. "זו הייתה האפשרות הכי טובה מכולן. זה או שהיא מתה, או שהיא חטופה בעזה. מה שהם עושים לאנשים בעזה, זה יותר גרוע ממוות".

אמילי הנד - שנחטפה במהלך חרבות ברזל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"לחשוב שבכינו עליה בזמן שחשבנו שהיא נרצחה". אמילי הנד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אחותה של אמילי, נטלי, התראיינה אמש לתכניתו של עודד בן עמי בערוץ 12 וסיפרה: "לחשוב שבכינו עליה וישבנו בשקט בזמן שחשבנו שהיא נרצחה. ב-31 באוקטובר הודיעו לנו שאמילי חטופה. בלילה לפני הטבח היא הייתה בבית של חברה שלה, החברה והאם נחטפו וגם להם הודיעו שהן נרצחו".

"אני רוצה להגיד לך שאנחנו עושים הכול בשביל להחזיר אותך", פנתה נטלי למצלמה. "אנחנו יודעים שאת חטופה, אנחנו מתגעגעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully